امروز:10 فروردین 1403

CES 2015:لپ تاپ های سری جدید Dell به نام XPS

کمپانی Dell لپ تاپ فوق باریک خود را با نام سری جدیدی در نمایشگاه CES 2015 معرفی کرد در می توانیم از این به بعد این سری را XPS بنامیم.این سری که بسیار کوچک ساخته شده نوید بخش رقابت Dell با رقیبانی چون مایکروسافت و ایسوس می باشد.با اریامونز همراه باشید.

XPS 13 اولین محصول از سری محصولات Dell می باشد.این محصول که از صفحه نمایش 13 اینچی بهره می برد با شعار virtually borderless infinity display به بازار امده است این لپ تاپ در حال حاضر در نمایشگاه CES قابل خریداری است.همچنین به زودی باید در انتظار دومین عضو این خانواده یعنی لپ تاپ 15 اینچی XPS 15  با امکانات بیشتر و قیمت پایه ۲۳۵۰ دلار باشیم..

ویژگی های XPS 13  شرکت Dell

لپ تاپ XPS 13 دل که به گفته سازندگان با اصطلاح virtually borderless infinity display از صفحه نمایش ظریف و با حاشیه ناچیز آن یاد می شود از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. به لطف این طراحی ابعاد محصول جدید دل بیشتر شبیه به لپ تاپ های ۱۱ اینچی است و در حدود ۲٫۶ پوند یا ۱۱۸۰ گرم وزن خواهد داشت. نسل پنجم پردازنده های اینتل موسوم به Broadwell، حافظه SSD با مقادیر مختلف، ۱۵ ساعت کارکرد اسمی باتری، صفحه نمایش تا حد اکثر Quad HD+ Infinity با فقط ۵٫۲ میلی متر حاشیه تصویر(صفحه لمسی ۴K هم از جمله انتخاب های ممکن است) و ویندوز ۸٫۱ از جمله مشخصات ذکر شده برای نسخه های مختلف این لپ تاپ است. XPS عرضه این لپ تاپ هم زمان با نمایشگاه CES 2015 در امریکا با قیمت پایه ۸۰۰ دلار آغاز شده است و گفته شده 15 نیز با امکانات بیشتر و قیمت پایه ۲۳۵۰ دلار در راه است.