امروز:31 فروردین 1403

CES 2015:مانیتور های HP معرفی شدند.

بالاخره HP هم به لیست شرکت هایی که محصولات خود را معرفی کردند پیوست.اچ پی جدیدترین مانیتور های خود را که دارای کیفیت ساخت بالایی هستند را در CES 2015 معرفی کرد.با اریامونز همراه باشید.

 

مانیتور HP Z27q در CES 2015

کمپانی HP در نمایشگاه CES خوش درخشیده و با معرفی تعداد زیادی مانیتور با کیفیت های بسیار بالا لیست محصولات خود را به روز رسانی نموده است. مانیتور HP Z27q با صفحه ۲۷ اینچی ۵K و رزولوشن ۵۱۲۰ * ۲۸۸۰ شباهت هایی به iMac جدید ۲۷ اینچی اپل دارد. دو ورودی DisplayPort 2.1، چهار پورت USB 3.0، قابلیت تنظیم در جهت های مختلف و پوشش ۹۹ درصدی RGB gamut ادوبی از جمله مشخصات این محصول خواهند بود. گفته شده است که Z27q در ماه مارس با قیمت ۱۲۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

 

نمایشگر های 4k شرکت HP

دو پانل ۴K با نام های Z27s و Z24s نیز از جمله محصولات جدید HP هستند که ۲۷ و ۲۳٫۸ اینچی خواهند بود. هر دو دیوایس با رزولوشن صفحه ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ عرضه خواهند شد. ۱٫۰۷ میلیارد رنگ، پوشش کامل sRGB color gamut، پورت HDMI 1.4، مینی DisplayPort، خروجی صدا، یک DisplayPort 1.2، چهار پورت USB 3.0، یک پورت صدا و امکان تنظیم در جهات مختلف از خواص مشترک این دو محصول خواهند بود. مدل Z27s در ژانویه با قیمت ۷۴۹ دلار عرضه خواهد شد و Z24s در آوریل با قیمت ۵۴۹ دلار.

 

مانیتور های قوس دار HP

سه مانیتور قوس دار ۳۴ و ۲۷ اینچی نیز با نام های Envy 34c، Pavillion 27c و EliteDisplay S270c نیز در CES معرفی شدند. مدل ۳۴c با صفحه واید ۲۱:۹ با رزولوشن ۳۴۴۰ * ۱۴۴۰، دو پورت HDMI(یکی با MHL)، یک DisplayPort 2.1، عمق رنگ ۸ بیتی، پوشش ۹۸٫۸ درصدی sRGB، لایه کاهش انعکاس، سیستم صوتی ۶ وات در هر کانال و قیمت ۹۹۹ دلاری با عرضه در آوریل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. مدل ۲۷c نیز پانل ۱۰۸۰p VA، پورت های HDMI 1.4، MHL 2.0 و VGA،سیستم صوتی ۴ وات در هر کانال و ۳۹۹ دلار قیمت داشته و عرضه آن آغاز شده است.

HP Zvr virtual reality monitor  نمایشگر سه بعدی با دوربینی سه بعدی

نهایتاً مانیتور HP Zvr virtual reality monitor هم با پانل ۱۰۸۰p TN، دوربین ۳D در بالای صفحه نمایش برای تعقیب حرکت سر شما به کمک عینک های Passive 3D، پشتیبانی از قلم لمسی برای حابجایی آبجکت های سه بعدی به صورت دستی (مناسب برای اموری مانند اتوکد قابل استفاده برای استودیو های طراحی، آزمایشگاه های مهندسی و مدارس)، یک پورت DVI-D، یک DisplayPort 1.2 و دو پورت USB 3.0 وارد بازار خواهد شد.