امروز:10 اردیبهشت 1403

ایرانسل:حساب چند کاربره چیست و چگونه فعال کنیم

 

ایرانسل پیشتاز در عرصه ارائه ی خدمات همراه است.چندی پیش سرویس پیام پیشواز را راه اندازی نمود و اینک برای اولین بار حساب چند کاربره را در ایران ارائه می دهد.حساب چند کاربره به گونه است که شما با تهیه ان می توانید ان را با دوستان یا خوانواده به اشتراک بگذارید و یا برای چند سیم کارت خود یک بسته اینترنت بگیرید.برای جزئیات بیشتر با اریامونز همراه باشید.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در حال حاضر این سرویس برای به اشتراک گذاری خدمات اینترنت همراه راه اندازی شده و مشترکین سیمکارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند با شماره گیری کددستوری #۴۰۰* از جزئیات کامل این حساب مطلع شده و نسبت به مدیریت حساب و خرید بسته‌های افزایشی اقدام کنند.

با این سرویس جدید، مشترکینی که به جز یک سیم کارت در تلفن همراه خود، سیم کارت دیگری در تبلت، مودم و یا گوشی تلفن همراه دیگر خود در اختیار دارند، به جای شارژ چندین حساب ایرانسلی، کافیست یک حساب چند کاربره را فعال کرده و بسته افزایشی موردنظر خود را برای این حساب فعال کنند. همچنین از طریق سرویس حساب چندکاربره، پدر خانواده می‌تواند حسابی مشترک برای اعضای خانواده خود ایجاد کرده و آن را به اشتراک بگذارد و یا یک گروه از دوستان، بسته‌های موردنیاز خود را با هم به اشتراک بگذارند و یا مدیر یک شرکت میتواند با ایجاد این حساب، آن را بین کارمندان خود به اشتراک بگذارد.

فعالسازی حساب چند کاربره

فعالسازی سرویس حساب چندکاربره از طریق شماره گیری کددستوری #۱*۳*۴۰۰* و غیرفعال‌سازی آن از طریق کددستوری #۴*۱*۴۰۰* ممکن است. افزودن دیگر شماره‌های ایرانسل بعنوان زیرشاخه هم از طریق کد #۱*۲*۱*۴۰۰* امکان پذیر است. در صورتیکه سرشاخه نیز بخواهد از بسته ویژه حساب چند کاربره اینترنتی استفاده کنند لازم است شماره تلفن همراه خود را هم به عنوان زیرشاخه اضافه کند.

و بدانید که در صورتی که بسته های دیگری نیز دارید بسته های چند کاربره دارای تقدم و اولویت هستند به صورتی که در اول حجم این بسته تمام شده و در مرحله بعد بسته شخصی شما استفاده می شود.

برای اطلاعات بیشتر به سایت irancell.ir مراجعه کنید.

 

اشتراک گذاری