امروز:11 اردیبهشت 1403

نوکیا 215 ارزانترین گوشی که می توانید وبگردی کنید:29 دلار

 

گوشی جدید که شاید نوکیا ان را جایگزین 1200 خود می داند و با این همه پیشرفت می خواهد در این موبایل هم تغییر ایجاد کند.به هر حال باید دانست که 1200 همیشه خواهد بود و 215 جای دیگری برای خود ایجاد خواهد کرد.این موبایل که قابلیت اتصال به اینترنت را داراست با 29 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. با اریامونز همراه باشید تا 215 نوکیا را بررسی کنیم.

محصول جدید مایکروسافت، نوکیا ۲۱۵ نام دارد و برخلاف گوشی‌های ارزان قیمت قبلی این شرکت‌، به برنامه‌های همچون فیس‌بوک، مسنجر، توییتر، جستجوگر بینگ، سرویس پیش‌بینی آب و هوای MSN و اپرا مینی مجهز است. امکاناتی و سرویس‌های اولیه‌ای که صاحبان گوشی‌های هوشمند هر روز با آن‌ها سر و کار دارند.

مشخصات نوکیا 215

نوکیا 215 از 2g پشتیبانی می کند که انتظار 3G  داشتن از این گوشی با این قیمت انتظار زیادی است. از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش ۲.۴ اینچی QVGA با رزولوشن ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل، دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی، چراغ قوه و رادیو FM اشاره کرد. همچنین این گوشی قادر است از طریق اتصال بلوتوث با لوزام جانبی مانند اسپیکر ارتباط برقرار کند.

این گوشی به گفته مایکروسافت از نظر شارژدهی به صورت اماده باش 29 روز دوام میاورد که باز ما را به یاد نوکیا 1200 می اندازد.این گوشی مطمئنا با این قیمت بهترین گوشی پایین رده بازار خواهد شد. این گوشی در اواخر سه ماهه اول 2015 عرضه می شود.