امروز:7 اردیبهشت 1403

چگونه ابزارها مدیریتی admin tools را به مترو اضافه کنیم

چگونه ابزارها مدیریتی admin tools را به مترو اضافه کنیم 6

در حال حاضر شما باید بدانید که ویندوز8 به کاربرانش اجازه اضافه کردن و سنجاق کردن صفحات وب، پوشه ها و درایوها به صفحه شروع یا start screen برای دسترسی سریع را به شما میدهد. یک ابزار رایگان  به نام Start Screen Pinner هم برای سنجاق کردن هر نوع فایل از قبیل(متن، عکس یا ویدئو) وجود دارد.

admin tools

افرادی که دوست دارند admin tools (ابزارهای مدیریتی) را به start screen سنجاق کنند نیاز به هیچ نرم افزار جانبی ای ندارند چرا که یک گزینه در ویندوز8 موجود هست که اجازه سنجاق کردن سریع 20 ابزار مدیریتی (administrative tools) به صفحه شروع (start screen) را به کاربرانش می دهد.

این گزینه به شما اجازه می دهد که ابزارهایی چون

Performance Monitor, Computer Management, Windows Memory Diagnostic, System Configuration, Event Viewer, Local Security Policy, System Information, ODBC Data Sources (64-bit), Task Scheduler, Resource Monitor, Print Management, Services, Disk Cleanup, Component Services, Windows Firewall with Advanced, Widows PowerShell ISE, Defragment & Optimize Drives و iSCSI initiator

را به صفحه start screen سنجاق کنید.

admin tools

برای اضافه کردن ابزارهای مدیریتی بالا به صفحه start screen دستورالعمل های زیر را به طور کامل دنبال کنید.

1- به صفحه  start screen بروید. و با بردن اشاره گر موس به یکی از گوشه های بالا و پایین سمت راست مانیتور نوار چارم (charm) را باز کنید و از نوار charm به قسمت setting بروید.  همچنین شما می توانید به وسیله کلید میانبر win+i به قسمت setting نوار charm دسترسی پیدا کنید.

admin tools

2-در این قسمت بر روی گزینه Tiles کلیک کنید و بعد قسمت Show admin tools را فعال یا enable کنید تا  بیش از 20 ابزار مدیریتی را در صفحه استارت (start screen) ببینید. به همین راحتی!!!!!!!

admin tools

admin tools

توجه: اگر شما به گزینه  tiels  از نوار charm دسترسی ندارید، مطمئن شوید که  در صفحه start screen هستید و از اینجا به نوار charm بروید چراکه نوار charm در دسکتاپ (desktop) گزینه Tiels را به شما نشان نمی دهد.

اگر شما می خواهید فقط ابزارهای مدیریتی دلخواهتان در صفحه مترو را داشته باشید بر روی هر کاشی ای که نمی خواهید راست کلیک کنید و از نوار باز شده بر روی گزینه unpin from start کلیک کنید.

admin tools

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.