امروز:10 اردیبهشت 1403

اموزش اپدیت گلکسی نوت 3 به اندروید 5

در مقالات گذشته گفته بودیم که سامسونگ و شرکت هایی دیگر مانند سونی و الجی اپدیت اندروید 5 را از اول سال میلادی برای گوشی های خود وارد بازار می کنند. این به واقعیت پیوست و هم اکنون می توانید اندروید 5 را برای گلکسی نوت 3 خود نصب کنید.اما به یاد داشته باشید.شرکت هایی نظیر HTC و سامسونگ از ارسال آپدیت رسمی از ابتدای سال ۲۰۱۵ میلادی را خبر داده بودند و کاربران ممکن است دیر یا زود طعم اندروید ۵ را در تلفن خود بچشند. با اریامونز همراه باشید.

فروم قدرتمند XDA چندی پیش فایل مربوط به اندروید ۵ را برای نسخه SM-N9005 گلکسی نوت ۳ منتشر کرد. البته این آپدیت کاملا غیررسمی است و نسخه OTA به زودی توسط سامسونگ در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

فایل مربوطه به این نسخه توسط فروم قدرتمند XDA در دسترس قرار گرفته است و علاوه بر به همراه داشتن تمامی امکانات اندروید ۵، رابط تاچ ویز بازطراحی شده و زیبا را ارائه می دهد.

روش اپدیت گلکسی نوت 3 به اندروید 5

جهت آشنایی با مراحل دانلود و نصب برنامه می توانید به این لینک (فروم مرجع اندروید) مراجعه کرده و مراحل را طی کنید. با این حال اگر عجله ای به نصب آن ندارید، می توانید صبر کرده تا نسخه رسمی برایتان ارسال گردد.

 

این نسخه به صورت رسمی ارائه نشده و توسط توسعه دهندگان قرار داده شده است. پس اگر به گلکسی توت 3 خود را دوست دارید و مهارتی ندارید صبر کنید. این پست فقط برای اشنایی است و اگر مایل هستید به اندروید 5 اپدیت کنید. گروه آریامونز هیچ مسئولیتی در قبال این کار بر عهده نمی گیرد.

توجه: قبل از نصب نسخه جدید از تمامی فایل و دیتا خود از قبیل مخاطبین فایل پشتیبان تهیه نمایید.

Android-5.0-Lollipop-Bugdroid2-600x365

حجم آپدیت مربوطه حدود ۱٫۱ گیگابایت است و پس از نصب، تلفن زمان بیشتری را برای روشن شدن می طلبد و از این جانب نگران نباشید. همچنین در آخر باید اضافه کنیم که این فایل تنها برای نسخه SM-N9005 گلکسی نوت ۳ منتشر شده است و بر روی دیگر ورژن ها کار نمی کند.