امروز:6 اردیبهشت 1403

تبلت ویندوزی جدید HP در CES 2015 معرفی خواهد شد

اگر با آریامونز همراه بوده باشید حتما با مقالات ما درباره ی CES 2015 همراه بوده اید. CES 2015 نزدیک است و همه شرکت در پی معرفی و تکنولوژی دوستان در پی حدس و گمان در مورد محصولات جدید این شرکت ها هستند.HP هم در این نمایشگاه به معرفی محصولات خود می پردازد. اچ پی قبل از معرفی کامل این محصول در CES، در سایت خود تبلت ویندوزی جدید حود را قرار داده است که در گذشته معرفی نشده بود. با اریامونز همراه باشید.

 

کمپانی HP نام و مشخصات تبلت ویندوزی جدیدی را در وبسایت خود اضافه کرده است که پیش از این به صورت رسمی معرفی نشده بود. این تبلت که HP Pro Tablet 408 G1 نام دارد با صفحه ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ * ۸۰۰، پردازنده ۱٫۳۳ گیگا هرتز Intel Atom Z3736F Bay Trail، دو گیگا بایت رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگا بایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگا بایت، دوربین ۸ مگا پیکسل در پشت و ۲ مگا پیکسل در جلو، باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت، بلندگوهای استریو و ویندوز ۸٫۱ وارد بازار خواهد شد.

Hp-Pro-Tablet-408-G1

در کنار این محصول قلم لمسی خاصی هم با نام HP Pro Tablet 408 Active Pen برای کاربران علاقه مند به استفاده از این امکان عرضه می شود. گفته شده است که این تبلت توسط کمپانی Foxconn برای HP ساخته شده است. هنوز مشخص نیست که این محصول با چه قیمتی وارد بازار خواهد شد اما با توجه به مشخصات انتظار می رود که محصول جدید HP با قیمتی مناسب و با هدف میانه بازار در اختیار کاربران قرار گیرد. احتمالاً در CES 2015 شاهد معرفی رسمی این تبلت خواهیم بود.

اشتراک گذاری