امروز:30 فروردین 1403

تماس با Hangouts

تماس با Hangouts 2
 چند روز پیش در کنفرانس ۲۰۱۳ گوگل محصولات و خدماتی جدید معرفی شد. یکی از محصولات این کنفرانس اپلیکیشن جدیدی بود به نام Hangouts که سر و صدای زیادی به پا کرد. اپلیکیشن Hangouts سرویس ارسال پیام گوگل است. از مزیت های این نرم افزار می توان به امنیت بالای آن که برای بسیاری از کاربران نکته مهمی تلقی می شود اشاره کرد. شما میتوانید از Hangouts همزمان در PC و سیستم عامل های iOS و Android استفاده کنید.

 

google-hangouts-logo-1

 

گفتنی است این سرویس جدید جایگزینی برای Google Talk, Google Plus Messenger و سرویس چت آنلاین شبکه اجتماعی Google Plus خواهد بود. پیشنهاد میکنیم این اپلیکیشن را به رایگان دانلود کنید و از آن لذت ببرید. گذشته از اینها باید دید سرویس جدید Hangouts جای iMessage را برای کاربران اپل خواهد گرفت یا خیر؟!

 

ویژگیهای نرم افزار:

امکان ارسال پیام متنی، صوتی و تصویری
امکان راه اندازی اتاق گفتگو
امکان ارسال پیام به طور همزمان به چندین نفر
850 شکلک جذاب و جالب
امکان ذخیره پیام های ارسالی در History

 

در هنگ‌اوت به جای لیست دوستان، لیست آخرین مکاتبات نمایش داده می‌شود، لذا از این منظر با گوگل تاک فرق می‌کند. در این نرم‌افزار هر یک از مکاتبات نام خاص خود را دارند، درست مثل یک چت‌روم، برای هر مکاتبه‌ای می‌توان برچسبی به شکل یک نام یا یک عکس انتخاب کرد. گوگل می‌گوید برای هنگ‌اوتس بیش از 850 عدد eMoji به صورت دستی طراحی شده است. در هنگ‌اوتس جدید هم مثل نسخه‌ی اصلی آن می‌توان یک مکاتبه را به گفت‌وگوی ویدیویی دسته جمعی با نهایتاً 10 نفر تبدیل کرد.
دانلود نرم افزار پیام رسان گوگل  imagesبرای آیفون

دانلود نرم افزار پیام رسان گوگل  Hangouts v1.0.1  برای اندروید

نکته مهم : برای اجرای این نرم افزار در اندروید به برنامه Google Play services احتیاج دارید.

اشتراک گذاری