امروز:13 اردیبهشت 1403

هایک چه قابلیت هایی دارد؟

این روزها تب و تاب زیادی برای برنامه هایی شبیه وایبر، واتس آپ و سایر برنامه های اجتماعی در دنیا وجود دارد به طوریکه دولت ها نیز درگیر این مسئله شده اند. تعداد زیادی از این برنامه ها همین الان وجود دارد که به احتمال زیاد چند نمونه هم روی گوشی خودتان هست و از آن ها استفاده می کنید، اما ما در این مطلب می خواهیم به شما یک اپ جدید که مانند سایر اعضای خوانواده خود یک اپلیکیشن اجتماعی است به شما معرفی کنیم. این نرم افزار چیزی جز hike یا همان هایک خودمان نیست. با ما باشید.

 

ویزگی های این نرم افزار :

حریم خصوصی : هایک برای حریم خصوصی شما اهمیت زیادی قائل است و شما نیز خیالتان از بابت موارد خصوصیتان راحت خواهد بود.

اگر می خواهید که دیگران درمورد آخرین دیدار از پروفایلتان چیزی ندانند پیشنهاد میکنم که از هایک استفاده کنید و خیال خود را از بابت آن راحت سازید. و یا اینکه انتخاب کنید که چه کسی از آخرین دیدار از پروفایلتان آگاه شود.

برچسب ها (استیکر ها) : میتوانید بعضی از برچسب های شگفت انگیز را با هایک ارسال کنید و نیز بیان سرد خودتان را تغییر دهید.

تم های گفت و گو : هر کس پس زمینه های مخصوص به خودش را دارد ولی هایک تم های دو طرفه دارد. زمانی که شما تم یک گفت و گو را تغییر میدهید این تغییر برای دوستانتان نیز انجام میشود.

اجازه دهید کاراکتر های بیشتری به پیام ها اضافه شود.

ارسال پیام رایگان به کشور هند : میتوانید پیام های خود را به صورت رایگان برای دوستان هندی خود ارسال کنید. اگر دوستان شما در هایک نیستند نگران نباشید. چون شما میتوانید به صورت رایگان برای آنها پیام ارسال کنید. نکته : فقط میتوانید به هند پیام ارسال کنید.

کار به صورت آفلاین : نمیتوانید آنلاین با دوستانتان صحبت کنید؟ نگران نباشید. هایک در مواقعی که دوستانتان در حالت آفلاین هستند به آن ها پیام ارسال میکند. بدون هیچ هزینه ای برای شما.

و زمانی که دوستانتان پاسخ دادند شما در هایک یک پیام دریافت خواهید کرد.

اشتراک گذاری آسان : شما به آسانی میتوانید تصاویر، ویدیوها، محل ها، مخاطبین، پیام ها و … را به اشتراک بگذارید. برای خودتان گروه بسازید و یا اینکه تک تک گفت و گو کنید.

سریع، ساده، شخصی و رایگان : هایک خیلی سریع است و شما میتوانید با ارسال، تحویل، خواندن و تایپ اطلائیه ها آن را احساس کنید. در هایک شما میتوانید با استفاده از شبکه های نسل دوم و سوم و نیز وای فای با دوستان و فامیل هایتان ارتباط برقرار کنید

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.