امروز:10 فروردین 1403

تبدیل فرمت با ایمیل

تبدیل فرمت با ایمیل 4

راه های گوناگونی برای تبدیل فایل ها به فرمت های مختلف وجود دارد،قطعا سریعترین و بهترین روش استفاده از برنامه های Convertor (تبدیل گر) بر روی کامپیوتر است اما اگر امکان استفاده از اینگونه برنامه های وجود نداشته باشد بهترین و سریع ترین راه استفاده از سرویس های آنلاین تبدیل فایل میباشد.تا کنون سرویس های متعددی را برای تبدیل فایل به شما معرفی کردیم اما اینبار میخوهیم طریقه انجام اینکار را از طریق ایمیل آموزش دهیم.

 

برای تبدیل فایل در سرویس های آنلاین شما باید ابتدا فایل را در سرور این سرویس آپلود و سپس سرویس مورد نظر فایل تبدیل و لینک دانلود را در اختیار شما قرار دهد،خب برای تبدیل فایل از طریق ایمیل نیز روند کار چیزی شبیه به روتینی میباشد که گفته شده است اما با کمی تفاوت.Zamzar یک ابزار آنلاین میباشد که شما را قادر میسازد تا  فایل مورد نظر خود را برای تبدیل توسط ایمیل ارسال و سپس لینک دانلود فایل تبدیل شده خود را تحویل بگیرید.

برای اینکار ابتدا یک ایمیل جدید برای ارسال (در هر سرویسی مانند جمیل،یاهو..) ایجاد کنید. سپس فایل خود را به ایمیل متصل (Attach) کنید.

 تبدیل فرمت با ایمیل

حلا فقط کافیست در قسمت آدرس فرمت فایلی که میخواهد فایلتان به آن تبدیل شود را به اینصورت وارد کنید:

فرمت فایل@zamzar.com

به عنوان مثال اگر یک فایل txt را به ایمیل خود متصل کردید و میخواهید این فایل را به pdf تبدیل کنید باید در قسمت آدرس باید عبارت زیر را وارد کنید:

pdf@zamzar.com

همچنین میتوانید با اضافه کردن ; دو یا چند آدرس برای تبدیل یک فایل مشخص وارد کنید تا فایل شما همزمان به دو یا چند فرمت گوناگون تبدیل شود.به طور مثال:

pdf@zamzar.com;docx@zamzar.com033

توجه:برای مشاهده فرمتهایی که میتوانید از طریق ایمیل آنها را توسط Zamzar به یکدیگر تبدیل نمایید به اینجا مراجعه کنید.

پس از وارد نمودن آدرس میتوانید فیلد موضوع (Subject) و متن ایمیل را خالی بگذارید و در نهایت ایمیل را ارسال کنید تا Zamzar فایل را تبدیل و آنرا برایتان ارسال کند.

همچنین در صورت نیاز میتوانید با مراجعه مستقیم به Zamzar از ابزار آنلاین این سرویس برای تبدیل فایل استفاده کنید.

اشتراک گذاری