امروز:31 فروردین 1403

چگونه در تقویم تسکبار مشخص کنیم امروز چندمین روز هفته است

تقویم

تمام افرادی که از کامپیوتر استفاده می کنند بدون شک برای یکبار هم که شده به ساعت موجود در تسکبار نگاهی انداخته اند تا زمان و تاریخ را پیدا کنند، اما معمولا افراد بسیار کمی می دانند که این تقویم می تواند شخصی سازی شود. برای مثال می توان مشخص کرد که در این تقویم نشان داده شود که امروز چندمین روز هفته است. با این راه حل شما می توانید اسمتان را در کنار ساعت بنویسید و یا یک پیام برای دوستتان بگذارید و کارهایی از این قبیل انجام دهید. با ما باشید.

دقت داشته باشید که ویندوز ممکن است از این ساعت و تقویم در جاهای دیگری مثل زمان ارسال ایمیل یا … استفاده کنید پس مراقب باشید که چه می نویسید و چه می کنید.

برای شروع به کنتل پنل بروید از آنجا به Change date, time, or number formats مراجعه کنید.

تقویم

 

در پنجره باز شده به تب Format بروید و از آنجا بر روی دکمه Additional settings… کلیک کنید. ما با قسمت Date formats کار داریم. در فید Short date می توانید کدهایی وارد کنید که به شخصی سازی تقویم کمک می کند. برای اینکه بفهمید این کدها چگونه کار می کنند فرض کنید امروز 9 ژولای 2014 است. برای امروز کدها به صورت زیر عمل می کنند.

تقویم

 

d = 9

dd = 09

ddd = Wed

dddd = Wednesday

M = 7

MM = 07

MMM = Jul

MMMM = July

y or yy = 14

yyy or yyyy = 2014

 

 

تقویم

بنابر این اگر می خواهید تاریخ به صورت Wednesday, July 9 نمایش داده شود باید کدdddd, MMMM, d را داخل جعبه Short date وارد کنید. و به همین ترتیب می توانید نحوه نمایش تاریخ روز جاری را در تقویم موجود در تسکبار مشخص کنید.

تقویم

اشتراک گذاری

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.