امروز:10 اردیبهشت 1403

تبلیغ جدید اپل: آیفون یک دستگاه همه فن حریف

ایفون

اپ های تجاری معمولا موردپسند کاربران قرار نمی گیرند چرا که هیچ حس عمیقی به افراد منتقل نمی کنند. اما اپل یک تبلیغ جدید را آماده کرده است که شبیه بازاریابی محصولاتش است و شبیه بقیه محصولاتش موفق بوده است.

تبلیغات تلویزیونی ویدویی وسایل خاصی را هدف قرار می دهند که تا در مصرف کنندگان احساس نیاز ایجاد کنند و این دقیقا همان چیزی است که اپل از آن برای تبلیغ محصولاتش استفاده می کند.

در اینجا خبری از کوبیدن رقببا نیست و اپل به جای مقایسه گوشی خود از برتری هایش نسبت به گوشی های سامسونگ چیزی نمی گوید بلکه تنها از قابلیت های گوشی خودش صحبت می کند و مطمئن است که همین امکانات هر کاربری را متقاعد خواهد کرد که چرا هنوز هم گوشی این شرکت پتانسیل های بیشتری نسبت به بقیه رقبا دارد.

بخش زیادی از قدرت اپل به خاطر کسب و کارهایی است که این شرکت ایجاد می کند تا تجربه های جالبی را در اختیال کاربران قرار دهد. و اپل می داند می تواند با همکاری با شرکت های دیگر می تواند وسایلی را برای گوشی های خود ایجاد کند که هم از یک طرف دستگاه هایش را به فروش برساند و از طرف دیگر با همکاری با شرکت های دیگر خود را بزرگتر کند. و این یک بازی دو سر برد برای هر دو شرکت است.

اخیرا اخبار همکاری اپل و IBM را شنیدیم و این خبر نوید دیده شدن اپل و نبوغ طراحی این شرکت در زمینه های بیشتری و بخصوص کارهای اداری و نرم افزارهای محاسباتی خواهیم بود.

تبلیغ جدید اپل در مورد گوشی آیفون حال با هم تبلیغ جدید اپل در مورد گوشی آیفون 5s قدرت این گوشی و همچنین ابزارهای جانبی گسترده موجود برای این گوشی را به زیبایی به رخ رقابایش می کشد.

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.