امروز:13 اردیبهشت 1403

با هیلتون از گوشیتان به جای کلید استفاده کنید

هیلتون

دیگه وقت آن رسیده است که کارت های هوشمندی که در هتل ها به عنوان کلید به کار می روند را هم جزو قربانیان تلفن های هوشمند قرار دهید.

Hilton اعلام کرده است که تا سال آینده میهمانان می توانند از گوشی های هوشمندشان به جای کارت های پلاستیکی سنتی استفاده کنند و وارد اتاق شوند. این تکنولوژی می تواند روی گوشی های اندرویدی و گوشی های آیفون کار کند، مشتریان هیلتون «HHonors» با این تکنولوژی از شر بالا و پایین پریدن جلوی میز هتل برای چک کردن ورود و چک کردن خروج و …خلاص خواهید شد و تمام این کارها به عهده گوشی هوشمندتان خواهد افتاد.

بسیاری از هتل ها از هیلتون درخواست کرده اند که این تکنولوژی را در اختیار آن ها نیز قرار دهند اما هیلتون می گوید در حال کار کردن بر روی آن  است تا این تکنولوژی برای مشتریان ایمن سازی و قابل اعتماد شود و البته برای هتل دارها مقرون به صرفه باشد.

 

البته استفاده از گوشی همراه به عنوان کلید اتاق، قطعا نگرانی های امنیتی را به وجود می آورد و آنچنان که یکی از کارکنان کسپراسکای می گوید، امنیت این کار تا حدود زیادی به نحوه اجرا شدن این تکنولوژی بستگی دارد.

مشکل دیگری که وجود دارد این است که اگر گوشی همراهمان گم شد، آن موقع چه کنیم؟

نظر شما در مورد این تکنولوژی چیست؟

 

اشتراک گذاری

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.