امروز:14 اردیبهشت 1403

دانلود مستقیم فایل های APK از گوگل پلی

گوگل پلی

هنگامی که شما یک اپلیکیشن از Google Play دانلود می کنید، به صورت یک فایل APK دانلود می شود و زمانی که یک فایل APK به گوشی شما می آید به صورت مستقیم شروع به نصب شدن می کند، و این یعنی هرگز شما نمی توانید یک فایل APK را به صورت مستقیم دانلود کنید، اما می توانید افزونه APK Downloader را برای کروم دانلود کنید، و با این افزونه شما می توانید فایل های APK را به صورت مستقیم دانلود کنید و یک فایل پشتیبان از برنامه های موردعلاقه تان داشته باشید.

البته به این معنا نیست که از این به بعد می توانید به فروشگاه گوگل بروید هر اپلیکیشنی را دانلود کنید و یک فروشگاه برای خودتان بسازید، این ابزار برای دزدی دریایی نیست، بلکه با این ابزار تنها قادر به دریافت اپ های رایگان از فروشگاه هستید.

گوگل پلی

 

پس از دانلود این افزونه، به صفحه افزونه های کروم بروید و بر روی گزینه Options در زیر افزونه APK Downloader کلیک کنید و از آنجا ایمیل و پسورد و ID دستگاه را وارد کنید.

گوگل پلی

 

اما برای  به دست آوردن اطلاعات دستگاه تان دو حالت وجود دارد.

1-      با شماره *#*#8255#*#* تماس بگیرید. و در صفحه نمایش داده شده، ID شانزده رقمی گوشیتان را به دست آورید.

download_apks_3

 

2-      اما اگر یک تبلت دارید قبل از هر کاری باید Device ID  را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید. این برنامه همین اطلاعات را به شما نشان خواهد داد.

گوگل پلی

 

بعد از به دست آورد این اطلاعات آن ها را در قسمتOption  این افزونه وارد کنید تا این افزونه شروع به کار کند.

کار تمام است. برای دانلود APK  یک برنامه مجاز، به صفحه آن برنامه در گوگل پلی مراجعه کنید و بعد بر روی آیکون APK Downloader در سمت راست نوار جستجوی مرورگر کلیک کنید.

اگر شما مشکلی در دانلود فایل های APK دارید یک بار دیگر ID دستگاه تان را چک کنید که درست باشد چرا که اگر این ID را اشتباه وارد کرده باشید یک ارور دانلود مشاهده خواهید کرد.

گوگل پلی

اشتراک گذاری

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.