امروز:16 اردیبهشت 1403

ارسال و دریافت پیامک از طریق کامپیوتر

MightyText

اگر پشت کامپیوتر نشسته باشید و یک اس ام اس دریافت کنید چه کار می کنید؟ از پشت کامپیوترتان بلند می شوید و به سمت گوشیتان می روید و قفل آن را باز می کنید و در صفحه کوچک آن شروع به خواندن و جواب دادن اس ام اس می کنید. اما چرا از کامپیوترتان استفاده نمی کنید؟ با ما باشید.

 

MightyText

MightyText یک اپ برای اندروید است. بعد از نصب این اپ بر روی تلفنتان این برنامه با حساب گوگلی که تلفنتان را به آن متصل کرده اید، هماهنگ می شود و بعد از این شما می توانید به وسیله مرورگر PC داخل اتاق که از همان حساب گوگل استفاده می کند وارد MightyText شوید. البته اگر از کروم استفاده می کنید یک افزونه برای هشدار هنگام دریافت پیام وجود دارد که می توانید از آن بهره ببرید.

وبسایت MightyText امکان ارسال پیام متنی از طریق مرورگر را به شما می دهد. به این صورت که پیام را از MightyText به اپ MightyText در گوشیتان ارسال می کند تا از آنجا، پیام را به صورت استاندارد ارسال کند. البته این پیام ها در اپ MightyText ذخیره خواهند شد. و این یک راه حل بسیار خوب برای ارسال پیام از طریق مرورگر کامپیوتر می باشد.

MightyText

AirDroid 

اپAirDroid  را بر روی گوشیتان نصب کنید و دیگر نیازی نیست که کاری انجام دهید چرا که این اپ همانند یک سرور خانگی کار می کند. اگر رایانه و گوشی شما از یک شبکه یکسان استفاده می کنند، می توانید از طریق مرورگر رایانه تان به گوشیتان متصل شوید.

AirDroid  امکانات زیادی برای شما فراهم می کند. دانلود و آپلود فایل ها از طریق مرورگر رایانه، مدیریت برنامه های نصب شده و ارسال دریافت پیامک.

تنها کافیست که AirDroid را بر روی گوشیتان نصب کنید و آن را اجرا کنید، سپس آدرس گوشی که در این برنامه به شما داده می شود را در نوار جستجوی مرورگر وارد کنید و سپس این اتصال را از طریق گوشیتان تایید کنید.

برای ارسال پیامک در صفحه ایردروید بر روی آیکونMessages  کلیک کنید. به همین راحتی می توانید یک پیام را از طریق صفحه کلید لپ تاپ تان تایپ کنید و آن را به دوستتان پیامک کنید.

AirDroid به هیچ اکانت یا تنظیماتی دیگری نیاز ندارد و به راحتی از طریق یک شبکه محلی رایانه را به گوشی متصل می کند و به هیچ سرویس جانبی دیگری نیاز ندارد، به همین خاطر اگر شبکه یکی از دستگاه های شما تغییر کند، باید شبکه دستگاه دیگر را هم به این شبکه تغییر دهید. این اپ کارهای بیشتری نسبت به MightyText انجام می دهد، اما MightyText بیشتر برای ارسال و دریافت پیامک بهینه سازی شده است.

MightyText

 

آیا شما تا کنون تجربه استفاده از این برنامه ها را داشته اید؟

 

 

 

اشتراک گذاری

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.