امروز:10 اردیبهشت 1403

Homer اپی برای پیدا کردن اپ های دوستانتان

ایفون

Homer یک اپلیکیشن برای پیدا کردن اپ هایی که دوستانتان روی iPhone یا iPad شان نصب کرده اند است. تمام کاری که باید انجام دهید، این است که یک اسکرین شات از صفحه خانگی آیفونتان بگیرید و بعد از اینکه هومر این تصویر را اسکن کرد، برنامه هایی که شما از آن استفاده می کنید برای دوستانتان فرستاده خواهد شد و در جواب هم شما برنامه هایی که دوستتان روی iDevice خود نصب کرده اند را ببینید. به این ترتیب اگر دوست شما یک انسان ورزش دوست باشد، می توانید ببینید که برای دیدن بازی های بیس بال از چه برنامه ای استفاده می کند و از آن اپ استفاده کنید.

ایفون

اگر می خواهید یک برنامه را امتحان کنید، کافی است روی آیکون آن کلیک کنید و بلافاصله آن را در لیست برنامه های اپ استور مشاهده خواهید کرد، با این روش می توانید برنامه ای که دوستتان استفاده می کند را فورا روی تبلت یا گوشیتان داشته باشید و البته نیازی هم نیست که نگران مسئله حریم شخصی تان باشید، این امکان وجود دارد که اپلیکیشن هایی که نمی خواهید دوستانتان بدانند که شما از آن استفاده می کنید را مخفی کنید.

ایفون

پروفایل شما 4 برنامه ای که هومر حدس می زند مورد علاقه تان هستند را نشان می دهد. شما می توانید این لیست را به صورت دستی تنظیم کنید و برای بازگشت و بیرون آمدن هم تنها کافی است دکمه پایین صفحه را فشار دهید.

در حال حاضر هامر تنها در ایالت متحده قابل استفاده می باشد و هنوز نسخه ای برای اندروید یا ویندوز فون نوشته نشده است.

ایفون

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.