امروز:1 اردیبهشت 1403

سامسونگ در تبلیغات خود طعنه ی کلامی به آیفون های جدید زد ؛آیفون های بدون شارژر وایر لس

همیشه اپل و سامسونگ در دو طرف یک میز به مجادله ها لفظی پرداخته اند. البته اپل زیاد به این مباحث وارد نمی شود اما سامسونگ کاملا جنگ لفظی را دوست دارد. در گذشته اپل از سامسونگ به دلیل دکمه ی هوم این گوشی شکایت کرد و غرامت خود را از سامسونگ گرفت و بعد از آن سامسونگ در مبارزه ی رو در رو با اپل قرار گرفت. اینک سامسونگ با معرفی آیفون 6 اس نیز مبارزه ی لفظی ای با این اپل شروع کرده است. جمله ی مورد بحث “It’s Not a Phone, It’s a Galaxy” می باشد. با آریامونز همراه باشدی.

همانطور که می دانید اپل  “if it’s not an iPhone, it is not an iPhone” شعار اپل می باشد. بعد از معرفی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس سامسونگ در تبلیغات تلویزیونی خود از جمله ی “It’s Not a Phone, It’s a Galaxy” استفاده کرد. با کمی دقت می توانید شباهت این دو جمله را ببنید. جمله ی سامسونگ به صورت تحت الفظی به این معنا ست “این یک گوشی نیست یک کهکشان است”

در صورتی که این تبلیغات را دیده باشید سامسونگ به ویژگی شارژ وایراس گلکسی اس 6 خود اشاره دارد. این امکان که در گلکسی اس 6 موجود است در هیچ یک از مدل های آیفون وجود نداد و به نظر گلکسی این ویژگی را از برتری های گلکسی های خود دانسته است.

 

البته باید بدانید که غیر از سامسونگ کمپانی های دیگر نیز علیه گوشی های اپل سخن هایی می گویند از جمله ی آن می توان به شیائومی اشاره کرد که در تبلیغات خود از دوربین آیفون و بیرون زدگی ان انتقاد کرده بود و یک ماهیتابه را به تمسخر برای آن کافی دانست.