امروز:30 فروردین 1403

لپ تاپ کروم بوک 13 اینچی شرکت دل با قیمت مناسب و سخت افزار قوی

اگر بخواهید یک کروم بوک رده بالا و با کیفیت بخرید باید هزینه زیادی را پرداخت کنید و با مشکل رو به رو خواهید شد . تنها لپ تاپ رده بالایی که اکنون در بازار موجود است مدل پیسکل شرکت گوگل است که قیمت بالایی دارد . البته لپ تاپ های زیادی در بازار وجود دارند که قیمت مناسبی دارند اما برای این که هزینه را کاهش دهند عملکرد دستگاه را پایین آورده اند .

احتمالا شما هم دوست دارید لپ تاپی با عملکرد مناسب و قیمت مناسب در بازار وجود داشته باشد تا بتوانید با قیمت اقتصادی خوب بخرید . بله لپ تاپ کروم بوک 13 شرکت دل هماان لپ تاپی است که به دنبالش می گردید . لپ تاپی که سخت افزار قوی و عملکرد خوب و طراحی زیبایی دارد و در مقابل قیمت مناسبی دارد . این لپ تاپ از سیستم عامل کروم گوگل استفاده می کند . با آریامونز همراه باشید ..

لپ تاپ کروم بوک 13 صفحه نمایش لمسی 13.3 اینپی با رزولوشن 1080 پیکسل و پنل IPS دارد و در زیر دکمه های backlit آن پردازنده اینتل از سری Core i5 ، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی وجود دارد .

در طراحی این لپ تاپ از مواد با کیفیتی چون شیشه ، آلیاژ منیزیم و فیبر کربن استفاده شده است و باتری قدرتمند آن می تواند تا 12 ساعت شما را از شارژ مجدد بی نیاز کند .

کروم بوک ها خدمت خود را به صورت ابری ارائه می کنند و برای استفاده های شغلی و تحصیلی بسیار مناسب می باشند . کروم بوک 13 شرکت دل قیمت 399 دلار دارد که در مقابل قیمت 999 دلاری کروم بوک پیکسل گوگل ایستاده است . این لپ تاپ حالا یکی از بهترین و به صرفه ترین کروم بوک های بازار می باشد .

این لپ تاپ از تاریخ 26 شهریورماه (17 سپتامبر) به بازار عرضه می شود . در ادامه تصاویری را از کروم بوک 13 دل مشاهده کنید …

1 2 3   4

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم