امروز:31 فروردین 1403

دموی PES 2016 برای کنسول ها به صورت رایگان منتشر شد

اگر یکی از کنسول های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳، اکس باکس وان و اکس باکس ۳۶۰ را دارید، همین حالا با مراجعه به فروشگاه آنلاین کنسول خود، نسبت به دانلود نسخه دموی PES 2016 به صورت رایگان اقدام کنید در ادامه با آریا مونز همراه باشید.

پستی که در پلی استیشن استور منتشر شده می گوید: «دمو را همین حالا دانلود کنید تا تغییرات پایه ای گیم پلی که در PES 2016 اعمال شده و قرار است استانداردها را یک بار دیگر در بازی های فوتبال بالا ببرد تجربه کنیددموی منتشر شده به بازیکنان اجازه می دهد تا ویژگی های کنترل یک به یک در دریبل ها و همچنین سیستم پیشرفته برخوردها حین تکل را تجربه کنند. یک مدل هوش مصنوعی جدید نیز در بازی گنجانده شده که نسبت به هوش مصنوعی قبلی باهوش تر است.

۷ تیم یوونتوس، آ اس رم، بایرن مونیخ، کورینتیانس، پالمیراس، برزیل و فرانسه در این دمو قابل بازی هستند. گفتنی است که بازی ها ۷ الی ۱۰ دقیقه ای خواهد بود و زمان و وضعیت آب و هوایی مختلفی نیز برای آن در نظر گرفته شده.اگر همچنان به انجام PES 2014 می پردازید باید بدانید که در تاریخ ۱۷ نوامبر، سرورهای بازی خاموش شده و تمام تمرکز روی نسخه های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ خواهد رفت. PES 2016 در تاریخ ۱۵ سپتامبر برای کنسول های نامبرده و پی سی عرضه می شود.

PESFan-news-PES-2016-stock-1-719x404

علاقه مند به کامپیوتر از سخت افزار تا نرم افزار مشتاق یادگیری