امروز:10 فروردین 1403

رابین اولین گوشی نکست بیت با فضای 100 گیگابایتی ابری و حسگر اثرانگشت عرضه می شود

نکست بیت مدت زیادی است که گوشی هوشمند خود را تبلیغ می کند و اکنون این گوشی با نام رابین معرفی شده است که اولین گوشی است که فضای 100 گیگابایتی ابری را با سیستم عامل اندروید ارائه می کند . با آریامونز همراه باشید …

رابین اولین گوشی نکست بیت می باشد که 100 گیگابایت فضای ابری آن همانند حافظه داخلی در اختیار کاربران می باشد و روی سیستم عامل اندروید پیاده شده است . گوشی رابین اپلیکیشن ها و محتواها را روی فضای ابری آپلود می کند و در صورت نیاز آنها را برمی گرداند .

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید رابین طراحی فوق العاده و عجیبی دارد . این گوشی از اندروید ابنبات چوبی استفاده می کند و هنوز مشخص نیست که سایانوژن در طراحی آن نقش دارد یا نه ؟

رابین دارای نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080*1920 پیکسل می باشد و دارای پردازنده 6 هسته ای اسنپ دراگون 808 و رم 3 گیگابایتی می باشد . دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسل است و به فلش دوگانه مجهز شده است که برای ذخیره سازی تصاویر از فرمت RAW استفاده می کند و دوربین جلویی که مختص تصاویر سلفی است 5 مگاپیکسل می باشد .

رابین به باتری 2680 میلی آمپر با قابلیت شارژ سریع مجهز شده است و دارای حسگر اثرانگشت و اسپیکرهای دوتایی در جلوی گوشی می باشد . این گوشی از بلوتوث نسخه 4 ، NFC و باندهای جهانی اینترنت همراه WCDMA, LTE پشتیبانی می کند .

شرکت نکست بیت در سال 2012 توسط کارمند قبلی گوگل که در زمینه توسعه اندروید کارکرده بود راه اندازی شد که رئیس بخش طراحی نکست بیست در شرکت اچ تی سی کار طراحی گوشی های وان ام 7 و وان ام 8 را به عهده داشته است .

رابین با قیمت 299 دلار عرضه خواهد شد و هم اکنون برای پیش خرید آماده است و در دی ماه به دست کاربران می رسد . بعد از 1000 نسخه اولین رابین این گوشی با قیمت 399 دلار با رنگ های نعنایی و خاکستری عرضه خواهد شد .

نظر شما درباره این گوشی جدید چیست ؟ آیا امکانات آن با قیمت مناسب آن ارزش خرید را دارد ؟

2 1

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم