امروز:1 اردیبهشت 1403

در اپلیکیشن PhotoShake با تکان گوشی دادن تصاویر کلاژ بسازید

اپلیکیشن PhotoShake یه شما این امکان را می دهد تا در گوشی ایفون خود تصاویر گوناگون را با یکدیگر ترکیب کنید و افکت های زیبایی به تصاویر اضاف نمایید. PhotoShake امکان به اشتراک گذاری تصاویر را نیز به کاربران خود می دهد در ادامه با آریا مونز همراه باشید.

 

امروز به معرفی اپلیکیشن PhotoShake می پردازیم که قابلیت ویرایش تصاویر و همچنین ساخت تصاویر Collage  را دارد که در دو نسخه پولی و رایگان عرضه می شودکه تفاوت نسخه‌ی پولی با نسخه‌ی رایگان آن، وجود تم ها، لایه بندی‌ها و افکت‌های بیشتر است. کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است و فقط در ابتدا باید یک پوسته برای آن انتخاب کنید اما قابلیت جالب این نرم افزار این است که بعد از اضافه کردن عکس به نرم افزار با تکان دادن گوشی عکس ها جابه جا شده و تم و قالب های جالبی به صورت اتفاقی ساخته می شود.

 

PhotoShake1

 

از ویژگی های دیگر  نرم افزار PhotoShake کیفیت بالای قالب های عکس است  برای تفکیک تصاویر، امکان اعمال افکت‌ها و تغییرات پایه‌ای روی تصاویر، دارا بودن استیکرهای بامزه برای تنوع بخشیدن به عکس‌ها و قابلیت اشتراک‌گذاری مستقیم فایل خروجی به شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.این نرم افزار را از لینک زیر دانلود کنید.

 

badge-gp

علاقه مند به کامپیوتر از سخت افزار تا نرم افزار مشتاق یادگیری