امروز:9 فروردین 1403

معرفی5 مورد از خلاقانه‌ ترین اپلیکیشن های اندروید و iOS

اپلیکیشن (Application) نوعی نرم‌افزار کامپیوتری است که برای استفادۀ کاربر نهایی (End-User) طراحی می‌شود. اکثر نرم‌افزارهایی که ما روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم شامل این تعریف می‌شوند و تنها سیستم عامل­ها و یا زبان‌های برنامه ­نویسی جزء اپلیکیشن‌ها محسوب نمی‌شوند در ادامه با آریا مونز همراه باشید.

 

 

1-Vesper

این اپلیکیشن مانند یک دفترچه عمل کرده و تمام یاداشت ها و ایده های شما را جمع آوری میکند و می توانید به نوشته ها برچشب هم اضافه کنید تا یافتم آن ها راحت تر شود مهم ترین ویژگی آن این است که تمام یاداشت ما در سرور اختصاصی Vesper ذخیره شده و ترس از دادن اطلاعات از بین می رود.

 

01-Hero

 

2-ELEVATE

این بازی خلاق، جایزه برنامه‌ی برتر سال ۲۰۱۴ از اپل را از آن خود کرده است. یک برنامه‌ی آموزشی مغز، که برای بهبود عملکرد فرد در زمینه‌های حافظه، درک مطلب، نوشتن، اعمال ریاضی، تمرکز و مهارت‌های صحبت کردن طراحی شده است. افرادی که به صورت مداوم از این اپلیکیشن استفاده کرده بودند، دستاوردهای مختلف آن را گزارش کرده بودند.
elevate-0

3- Litely

این  اپلیکیشن یک استدیو عکاسی جمع و جور با امکانات بالاست. در این برنامه شما قادرید در محیطی جذاب و ساده عکس های خود را حرفه ای طراحی کنید. اپلیکیشن Litely دارای 9 پک از پیش آماده است و طراحی خوب آن باعث شده در لیست بهترین اپلیکیشن های 2014 از نگاه اپل قرار بگیرد.

litely

 

4. Threes

در ابتدای عرضه به نظر می‌رسید که Threes تنها یک کپی از بازی مشهور و محبوب ۲۰۴۸ باشد. اما اگر کمی این بازی را انجام دهید متوجه می‌شوید نه‌تنها گرافیک و انیمیشن‌هایی جذاب در انتظار شماست بلکه روند بازی و تکنیک‌ها نیز متفاوت بوده و در واقع یک بازی در سبک ۲۰۴۸ اما متفاوت با آن را در اختیار دارید.شما باید با استفاده از اعمال ساده ریاضی، یعنی ضرب و تقسیم و جمع و تفریق، کاشی‌ها را باهم ترکیب کنید و به امتیاز خودتان اضافه کنید. تا زمانی که کاشی‌ها پر نشده است می‌توانید به بازی ادامه دهید و امتیاز جمع کنید.

 

timthumb.php

 

5- Monument Valley

بازهم یک بازی زیبای دیگر در ژانر پازل. در این بازی شما باید به اکتشاف محیط خارقالعاده و خیالی با استفاده از مفاهیم علوم هندسه بپردازید. وظیفه‌ی شما در این بازی، هدایت شاهزاده‌ای به اسم Ida از این مسیر پر رمز‌و‌راز و مخوف برای رسیدن به موقعیت مورد نظرش است. به اعتقاد ما این بازی می‌تواند برای تمامی بازی‌های موبایلی هم از نظر گرافیک و هم گیم‌پلی الگو باشد. به محض شروع بازی چنان جذب گرافیک جالب، سه‌بعدی و سرشار از خطای دید آن می‌شوید که آرزو می‌کنید هیچگاه بازی به پایان خود نرسد! این بازی ۴ دلاری قطعاً ارزش صرف چنین هزینه‌ای را دارد.

 

Monument-Valley

علاقه مند به کامپیوتر از سخت افزار تا نرم افزار مشتاق یادگیری