امروز:10 فروردین 1403

پاناسونیک از گوشی های دو سیم کارته خود از خانواده Eluga رونمایی کرد

شرکت ژاپنی پاناسونیک سه اسمارت فون جدید با نام Eluga L2 ، Eluga I2 و Eluga T45 در هند معرفی کرده است . این گوشی های هوشمند از شبکه 4G و دو سیم کارت همزمان پشتیبانی می کنند . با آریامونز همراه باشید تا با این اسمارت فون های جدید پاناسونیک آشنا شوید …

گوشی پاناسونیک Eluga L2

panasonic-new-smartphone 1

گوشی Eluga L2 از دو مدل دیگر بزرگتر است و دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی می باشد و به یک باتری 2500 میلی آمپری مجهز شده است . این گوشی دارای ضخامت 8.6 میلی متر و وزن 158 گرم می باشد . دوربین اصلی Eluga L2 هشت مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی است . پردازنده این گوشی اسنپ دراگون چهارهسته ای است و دارای یک گیگابایت رم می باشد .

حافظه داخلی این گوشی 8 گیگابایت می باشد که فاکتور منفی می باشد و با قیمت 222 دلار عرضه می شود . این گوشی با رنگ های نقره ای و مشکی به دست کاربران می رسد که رنگ مشکی آن پوشش چرم مصنوعی دارد اما رنگ نقره ای به صورت ساده عرضه می گردد .

گوشی پاناسونیک Eluga I2

2

این گوشی از خانواده Eluga دارای صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل می باشد که به یک باطری 2000 میلی آمپری مجهز شده است . این گوشی به نسبت L2 سبک تر است و دارای ضخامت 8.8 میلی متر و وزن 135 گرم می باشد . دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی است .

در گوشی Eluga I2 از پردازنده چهارهسته ای اسنپ دراگون با سرعت 1 گیگاهرتز استفاده شده است و دارای رم یک گیگابایتی می باشد . این گوشی با قیمت 184 دلار در رنگ های نقره ای ، طلایی و خاکستری به دست کاربران و علاقه مندان پاناسونیک می رسد .

گوشی پاناسونیک Eluga T45

3

گوشی Eluga T45 علاوه بر سایز کمتر قیمت کمتری نیز دارد . این گوشی دارای صفحه نمایش 4.5 اینچی می باشد و به یک باطری 1800 میلی آمپری مجهز شده است و قطر آن 9.5 میلی متر است .

دوربین اصلی T45 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 0.3 مگاپیکسلی است . حافظه ی داخلی 8 گیگابایت است که با درگاه میکرو اس دی قابل افزایش است و از رم یک گیگابایتی استفاده می کند . در این گوشی از پردازنده مشابه با I2 استفاده شده است و با قیمت 155 دلار به بازار عرضه می شود .

هر سه گوشی جدید پاناسونیک دارای سیستم عامل اندروید 5.1 می باشند .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم