امروز:29 فروردین 1403

موبایل SM-G9198 قدرتمندترین موبایل تاشوی دنیا

درحالی که زمان زیادی از معرفی دو فبلت گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس نمی گذرد، دفتر چین سامسونگ در سکوت خبری یک تلفن هوشمند تاشو را در این کشور معرفی کرد.

این گوشی همراه که SM-G9198 نام دارد و اوایل ماه گذشته میلادی مجوزهای سازمان TENAA را دریافت کرد که معادل مجوز FCC در ایالات متحده آمریکا است.

موبایل تاشوی SM-G9198 دارای یک نمایشگر ۳٫۹ اینچی Super AMOLED است که رزلوشنی برابر با ۷۶۸ در ۱۲۸۰ پیکسل دارد که نمایشگر آن مانند تلفن های هوشمند پیشرفته این شرکت نظیر نوت ۵ و گلکسی اس ۶ مجهز به لایه محافظتی گوریلا گلس ۴ می باشد.

می توان گفت موبایل SM-G9198 قدرتمندترین موبایل تاشوی دنیا تا به امروز است و علت آن توان پردازشی است که از چیپست شش هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ کوالکام دریافت می شود و دو گیگابایت رم را در خود جای داده است.

نسخه اندروید آن آبنبات چوبی ۵٫۱٫۱ است که از قبل روی آن قرار داده شده است و جدید ترین نسخه از سیستم عامل اپن سورس گوگل محسوب می شود.

دوربین اصلی این موبایل، ۱۶ مگاپیکسلی با دهانه لنز f/1.9 است و دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسلی می باشد. همچنین ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء دارد.

از دیگر امکانات آن می توان به بهره مندی از استاندارد ارتباطی LTE و یک باتری ۲۰۲۰ میلی آمپر ساعتی اشاره نمود.

Samsung-SM-G9198-Android-flip-phone-3

با توجه به آنکه در آسیا موبایل های تاشو طرفدار بسیاری دارد هنوز تصمیمی برای صادرات آن به کشورهای آسیایی گرفته نشده است.

Samsung-SM-G9198-Android-flip-phone

کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار هستم. علاقمند به یاد گیری و مباحث تکنولوژی، امیدوارم از مطالب آریامونز نهایت لذت را ببرید