امروز:31 شهریور 1403

آیپد مینی 4 با ضخامتی کمتر از آیفون های اپل عرضه خواهد شد

شرکت اپل معمولا در نسجه های جدید طراحی را تغییر نمی دهد و اکنون انتظار نداشتیم تغییرات زیادی در آیپد مینی 4 ایجاد شود و در واقع انتظار داشتیم این تبلت نسخه بهبود یافته نسل قبلی باشد و با طراحی و بدنه مشابه عرضه شود . حالا شایعات و تصاویری منتشر شده که نشان می دهد اپل سنت شکنی کرده و در طراحی این تبلت تغییراتی را ایجاد کرده است . با آریامونز همراه باشید …

اپل به زودی تبلت مینی جدید خود را معرفی می کند . به نظر تغییرات و بهبودهایی در مشخصات فنی این تبلت خواهیم داشت و onleaks نیز رندرهای جدیدی از آن منتشر کرده که نشان می دهد طراحی این تبلت تغییراتی به همراه داشته است .

onleaks همیشه خبرهای درستی منتشر می کند و حالا می گوید این تبلت مینی با سایز 7.5 میلی متر نسبت به نسخه قبلی که 6.1 میلی متری بود ، با بهبود همراه بوده است . این ضخامت با ضخامت آیپد ایر 2  یکسان شده است و از ضخامت گوشی های آیفون نیز کمتر می باشد . این تبلت مینی جدید اپل مشخصاتی مشابه با آیپد ایر 2 دارد و دارای پوشش نمایشگر ضد بازتاب نور و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی می باشد .

اپل تا پایان سال جاری میلادی آیپد ایر 3 را معرفی می کند و این تاخیر به دلیل اماده نشدن پردازنده A9 می باشد . بنا بر شایعات این آیپد با نمایشگر 12.9 اینچی با قلم استایلوس عرضه می شود .

برخی شایعات می گویند اپل تبلت های جدیدش را در تاریخ 18 شهریور معرفی می کند و برخی دیگر منابع مدعی هستند که در تاریخ 18 شهریور پرچمدار جدید آیفون ، آیپد ها و اپل تی وی نیز معرفی خواهد شد .

1 2 3 4

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم