امروز:31 فروردین 1403

لومیا 840، همراه با پرچم‌داران شرکت مایکروسافت به نامهای لومیا 940 و لومیا 940XL مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل امسال به بازار عرضه می‌شود

بنا بر اخباری که به دست ما رسیده است ،دیگر این را می‌دانیم که گوشی‌های هوشمند لومیا 940 و لومیا 940XL را که از ویندوز 10 موبایل استفاده می‌کنند در ماه‌های آینده وارد بازار می‌شوند . حالا خبرهای جدید به اضافه تأیید خبر قبلی ، خبر می‌دهد که گوشی هوشمند لومیا 840  همراه با ویندوز 10 تا پایان امسال وارد بازار می‌شود .

بنا بر اخبار جدیدی که اخیراً از شرکت مایکروسافت منتشر شده خبر رسیده است که گوشی‌های  لومیا 940 و لومیا 940 ایکس ال  در ماه‌های آینده وارد بازار می‌شوند همچنین گوشی لومیا 840 نیز درامسال به بازار عرضه می‌شود  و همچنین خبرها حکایت دارد که گوشی‌های لومیا 940 و لومیا 940 ایکس ال  به عنوان پرچم‌داران جدید شرکت مایکروسافت معرفی می‌شوند و گوشی هایی به عنوان  لومیا 950 و لومیا 950 ایکس ال در کار نخواهد بود .

همچنین گوشی لومیا  840 تا پایان امسال وارد بازار شده .عرضه این گوشی بعد از عرضه گوشی‌های لومیا 940 و لومیا 940 ایکس ال  خواهد بودنکته جالب دیگر این است که هر سه  این گوشی ها از دکمه‌هایی روی نمایشگر استفاده خواهد کرد و  خبری از دکمه‌های لمسی خازنی نخواهد بود .

بنا بر خبرهای رسیده لومیا 940 دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی، پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ و همچنین ۳ گیگابایت رم می‌باشد . و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت می‌باشد و از  کارت حافظه‌ی خارجی هم می‌توان برای آن استفاده کرد . دوربین اصلی این گوشی ۲۰ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل د خواهد بود.

می‌توان گفت این 2 گوشی از هر حیث با هم شبیه هستند و تفاوت جزیی آنها در این است  که لومیا 940 ایکس ال از نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD  و پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده می‌کند .

ویژگی کانتینیوم مایکروسافت هم در هر 2 گوشی از طریق لوازم جانبی مورد نیاز پشتیبانی می‌شود ، همچنین دارای قابلیت شارژ بی‌ سیم می‌باشند ، ضخامت  آنها برابر ۷ تا ۸ میلیمتری می‌باشد و  جنس این 2 گوشی از پلی کربناتمی‌باشد . درست است که منابع خبری  معرفی لومیا 840 تا پایان امسال قطعی می‌دانند ،ولی مشخصات کامل هنوز از لومیا 840 در دسترس نیست . نظر شما درباره این 2 گوشی جدید شرکت مایکروسافت چیست ؟

اینجانب مهدي طیبی علاقه‌مند به تكنولوژي می‌باشم امیدوارم از مطالبی که می‌گذاریم لذت ببرید