امروز:14 اردیبهشت 1403

گوشی جدید با نام Blade D6 معرفی شد

پس از معرفی و عرضه گوشی بالا رده‌ی Axon Phone که در آمریکا صورت گرفت حالا شرکتzte گوشه دیگری این بار در میان رده‌ها معرفی کرد که این گوشی Blade D6‌ نام داردبرای آشنایی بیشتر با Blade D6 با اریامونز همراه باشید.

گوشی جدید شرکت zte به نام Blade D6‌ شباهت زیادی به گوشی دیگری این شرکت به نام Blade S6که اوایل امسال معرفی شده بود داردکه هر 2 گوشی شبیبه به ایفون 6 اپل هستند .

بدنه این گوشی آلومینیومی با ضخامت 6/9 است نمایشگر این گوشی 5 اینچی بارزولوشن 720 در 1280 است سیستم‌عامل این گوشی آندروید 0. 5 به همراه رابط کاربری اختصاصی، MiFavor 3.2می‌باشد .

پردازنده گوشی Blade D6‌ چهارهسته‌ای 64 بیتی مدیاتک MTK6735با فرکانس کاریه 1/3 گیگاهرتز می‌باشد رم آن 2 گیگابایت وحافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا از طریق کارت حافظه خارجی ، دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو از دیگر مشخصات این گوشی هستند.

باتری این‌گوشی ۲۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌باشد همچنین Blade D6 دو سیم‌کارته و از شبکه LTEپشتیبانی می‌کند این گوشی در رنگ‌های مختلف از قبیل: خاکستری، صورتی، نقره‌ای و طلایی به بازار عرضه می‌شود هنوز قیمتی برای این گوشی تعیین نشده است ولی شرکت zte از بعضی از کشورها مانند استرالیا و روسیه و ژاپن برای عرضه این گوشی نام برده است

اینجانب مهدي طیبی علاقه‌مند به تكنولوژي می‌باشم امیدوارم از مطالبی که می‌گذاریم لذت ببرید