امروز:10 فروردین 1403

اسمارت فون جدید ایسر با نام S59 با دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی عرضه می شود

شرکت ایسر قصد دارد یک اسمارت فون جدید به بازار عرضه کند و اطلاعاتی درباره مشخصات فنی این گوشی در پایگاه داده ابزار بنچ مارک گیری GFXBench درج شده است . با آریامونز همراه باشید …

اسمارت فون این شرکت تایوانی مجهز به صفحه نمایش 5 انیچی با رزولوشن 720*1280 پیکسل و تراکم 294ppi می باشد . چیپست 64 هسته ای این گوشی هشت هسته ای MT6753 مدیاتک با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتز است و از یک پردازنده گرافیکی Mali-T720 نیز استفاده شده است .

گوشی هوشمند S59 ایسر دارای رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی می باشد ، دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسل است که ویدئوهای 4K را برای کاربر ثبت می کند . دوربین سلفی گوشی نیز 13 مگاپیکسلی است که تصاویر با کیفیت خوبی را به شما می دهد که در مقایسه با سایر اسمارت فون ها منحصر به فرد می باشد . شاید ایسر می خواهد آن را با نام “سلفی فون ” به بازار عرضه کند .

این اسمارت فون شرکت ایسر از تکنولوژی های GPS , NFC , 4G LTE و بلوتوث 4.0 پشتیبانی می کند .

احتمالا شرکت ایسر گوشی جدیدش را در نمایشگاه IFA در ماه سپتامبر رونمایی می کند اما هنوز مشخص نیست این گوشی در بازار کدام کشورها و با چه قیمتی ارائه می شود .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم