امروز:10 فروردین 1403

معرفی 10 گوشی برتر چینی در سال 2015

چین در بردارنده بزرگترین بازار گوشی های هوشمند می باشد تولید کنندگان بسیاری در این کشور مشغول به ساخت گوشی های هوشمند خود هستند ،برخی از این شرکت ها بر سر زبان ها آمده و برخی دیگر نیز با نام های جدید وارد این عرصه شده اند که در ادامه به چند نمونه از آن هایی که عملکرد خوبی دارند اشاره می کنیم و نام  10 گوشی برتر را که رتبه بالا را نصیب خود کرده اند را برای شما معرفی خواهیم کرد.

 

10. M2 نوت میزو

meizu-0h1

کمپانی میزو ، گوشی جدید خود را دو هفته ی گذشته با نام M2 نوت روانه بازار کرد. این گوشی در سطح متوسط قرار دارد و قیمت آن دار بازار چین معادل 129 در می باشد. از مشخصات فنی این گوشی می توان به داشتن نمایشگر5.5 اینچی و 2 گیگابایت رم و پردازنده 8 هسته ای MT6753 مدیاتک اشاره کرد . این گوشی دارای سیستم عامل اندروید آبنبات چوبی می باشد و نسبت به قیمتش دارای امکانات خوبی است.

 

9.پی 7000 اِلِفون

 Elephone-P7000-images

Elephone آن درسته از شرکت هایی است که نامش نا آشناست و محصولاتش برای مصرف کنندگان تازگی دارد . پس برای اینکه بتواند از محبوبیت خاصی در نزد علاقمندان به گوشی های هوشمند بر خوردار شود، دست به تولید محصولاتی وسوسه انگیز و منحصر به فردی با قیمت بسیار مناسب زده است که توانسته در P7000 نقش خوبی را ایفا کند . از مشخصات این گوشی نیز می توان به داشتن صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1080p و 3 گیگابایت رم و بدنه فلزی آن اشاره کرد و سیستم عامل آن نیز اندروید 5.0 است.

 

8. زِن فون 2 ایسوس

asus_zenfone_2_silver_official

ایسوس هم اوایل امسال محصولات جدیدش را با نام  زن فون 2 در نمایشگاه کالاهای الکترونیک وارد بازار کرد. این محصولات شامل چهار گوشی با مدل های مختلف هستند که برای نمونه از مشخصات فنی مدل ZE551ML ،نمایشگر با وضوح تصویر بالا و پردازنده چهار هسته ای Z3580 اینتل و 4 گیگابایت رم می باشد.

 

7. MX4 پرو میزو

 Meizu-MX4-Launched-in-Malaysia

میزو MX4 Pro نیز اواخر سال 2014 وارد بازار شد و دارای قابلیت های منحصر به فردی است که تاکنون توانسته نقش بهترین گوشی شرکت میزو را ایفا کند. مشخصات این محصول به طور خلاصه داشتن بدنه فلزی و رم 3 گیگابایتی دوربین قوی آن که 20.7 مگاپیکسل است.همچنین سیستم عامل آن نیز 4.4 می باشد.

 

6. P8Max هوآوی

Huawei-P8Max_1

این کمپانی امسال 3 گوشی با عنوان P8 را رونمایی کرد، P8Max یکی از این مدل ها می باشد اما از ویژگی های بارز آن که امکان دارد هر کسی با سلیقه ی خود آن را انتخاب کند ،داشتن نمایشگر 6.8 اینچی آن اشاره کرد که باعث شده این گوشی بسیار بزرگتر ساخته شود. این گوشی با 13 مگاپیکسل دوربین و بدنه فلزی به همراه 3 گیگابایت رم در بازار ارائه شده است.

 

5. وان‌پلاس وان

 20140425T100606

همانطور که اطلاع دارید چندروز پیش خبر از رونمایی گوشی جدید این کمپانی با نام OnePlus Two داده بودیم. اما هنوز گوشی فعلی این شرکت یکی از بهترین گوشی های هوشمند در چین شناخته شده و از محبوبیت زیادی در بین سایر گوشی ها برخوردار است. این گوشی دارای رم 3 گیگابایتی و در دو مدل 16 و 64 گیگابایتی در بازار موجود است ،سیستم عامل این گوشی نیز سایانوژن نام دارد.

 

4. P8 هوآوی

 p8-h1

P8 نیز امسال توانسته است به خوبی عمل کند و نام خود را در جایگاه گوشی های برتر هوآوی بگنجاند ،بدنه این گوشی فلزی و نمایشگر آن 5.2 اینچ با کیفیت تصویر 1080p و رم 3 گیگابایتی همچنین دوربین نسبتا خوب آن 13 مگاپیکسل که به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز می باشد. این گوشی همچنین دارای پردازنده 8 هسته این نیز می باشد و با سیستم عامل 5.0.2 وارد بازار شده است.

 

3.  Mi نوت پرو شیائومی

 xiaomi-mi-note-pro-2k-display-smartphone

اوایل امسال کمپانی شیائومی نیز اقدام به رونمایی از دو گوشی هوشمند خود با نام های می نوت و می نوت پروکرد. که می نوت پرو بهتر از می نوت عمل کرد، مشخصات فنی آن پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون و رم 4 گیگابایتی و داشتن دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال است. سیستم عامل آن اندروید 5.0.1 است و دارای رابط کاربری MIUI برروی خود می باشد.

 

2. موتو ایکس پرو موتورولا

moto-x-pro

این مدل گوشی نیز در بازار چین اصطلاحاً همان نکسوس 6 شناخته می شود .از ویژگی های این گوشی به داشتن پردازنده اسنپدراگون805 و 3 گیگابایت رم و نمایشگر 6 اینچی و باتری 3220 میلی‌آمپر می توان اشاره کرد. همین ویژگی ها این گوشی را به یکی از قدرتمندترین گوشی های بازار چین معرفی کرده است. این گوشی نیز به دلیل داشتن صفحه 6 اینچی، نسبتا بزرگ می باشد.

 

1. نوبیا Z9 زدتی‌ای

 ZTE-nubia-Z9-mini-Octa-Core-Smartphone-GPS-8-0MP-16-0MP-Camera-OTG-5-Inch-FHD-1920x1080-pixels-2GB-16GB_4

کمپانی نوبیا نیز سه گوشی معروف خود را با نام های ؛Nubia Z9mini ، Nubia Z9  و Nubia Z9max رو نمایی کرد که Nubia Z9 نسبت به بقیه برتری بیشتری دارد و در بازار چین محبوبیت بیشتری در میان علاقمندان ایجاد کرده البته در این لیست نیز در رتبه اول قرار گرفته که رتبه قابل ملاحظه ای برای خود ثبت کرده. این گوشی در طراحی بدنه خود ، بدون لبه ساخته شده و جنس بدنه نیز فلزی می باشد. از مشخصات فنی آن هم پردازنده اسنپدراگون 810 و دوربین 16 مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال و 3گیگابایت رم می توان نام برد البته برای حافظه 64 گیگابایتی آن از رم 4 گیگابایتی استفاده شده است. همچنین سیستم عمل آن اندروید 5.0.2 و دارای رابط کاربری مخصوص با نام Nubia UI 3.0 می باشد.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.