امروز:8 اردیبهشت 1403

گوشی آیفون با همان ضخامت و کیفیت دوربین بهتر عرضه می شود

شرکت اپل اعلام کرده بود که گوشی های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس ظرفیت 32 ، 64 و 128 گیگابایتی دارد اما این گوشی ها با ظرفیت 16 گیگابایت در اختیار کاربران قرار گرفت و هم چنان سری بعدی گوشی های آیفون نیز ظرفیت ذخیره سازی 16 گیگابایتی خواهد داشت .

Phil Schiller سخنگوی ساکنین کوپرتینو معتقد است به گوشی هایی با ظرفیت ذخیره سازی بالا نیازی نیست و خریدن این گوشی ها هزینه اضافی است چون بیشتر کاربران گوشی آیفون از خدمات تحت کلاد و سرویس های ذخیره سازی ابری برای ذخیره کردن اسناد و فایل های صوتی و تصویری خود استفاده می کنند .

گوشی هایی با ظرفیت ذخیره سازی بالا نیازی نیست و خریدن این گوشی ها هزینه اضافی است چون بیشتر کاربران گوشی آیفون از خدمات تحت کلاد و سرویس های ذخیره سازی ابری برای ذخیره کردن اسناد و فایل های صوتی و تصویری خود استفاده می کنند .

کاربران درصورتی که از گوشی هایی با حافظه ذخیره سازی بالاتری استفاده کنند باید وزن و ضخامت بیشتری را تحمل کنند و از طرفی باتری گوشی مدت زمان بیشتری برای شارژ شدن نیاز دارد اما استفاده از سرویس ذخیره سازی ابری این هزینه را کاهش می دهد و باعث می شود ضخامت نسل های بعدی محصول کاهش یابد.

به احتمال زیاد سری جدید گوشی های آیفون از جمله آیفون 6S با کیفیت دوربین بالاتر اما با همان ضخامت قبلی عرضه می شود .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم