امروز:4 اردیبهشت 1403

اپل واچ از نسخه اول آیفون پیشی گرفت

زمانی که شرکت اپل، ایفون را برای اولین بار راهی بازار کرد بسیاری از رقیبان در این کار تردید داشتند اما زمان به خلاف پپیش بینی آنان پیش رفت و آیفون تبدیل به یکی از محبوبترین محصولات بازارهای جهانی شد.

در رابطه با اپل واچ نیز همین تردید ها وجود داشت اما طبق آمار رسیده از Forbes انتظار می‌رود که فروش اپل واچ در اولین سال خود از نسخه اولیه آیفون نیز بیشتر شود.

بر اساس نمودار ارائه شده توسط Statista، برآورد شده که فروش آیفون در اولین سال خود چیزی حدود ۵.۴ میلیون قطعه بوده در حالی که بر اساس آمار و ارقام غیر رسمی ساعت هوشمند اپل واچ پیش از عرضه ۲.۳ میلیون پیش سفارش داشته است و در حال حاضر توانسته است حدودا به نیمی از میزان فروش نسخه اولیه آیفون دست یابد. این بدان معناست که آیفون به اوج فروش خود رسیده است.

همچنین تحلیلگر Gene Munster پیش‌بینی کرده است که تقاضا برای اپل ‌واچ برای بقیه سال به خصوص در طول فصل تعطیلات با نمودار صعودی رو به بالا افزایش می یابد. این بدین معنی است که سال آینده در همین زمان ساعت هوشمند اپل خواهد توانست همه را غافلگیر کرده و از فروش اولین نسخه آیفون نیز سبقت گیرد.

در حقیقت J.P. Morgan نیز پیش از این پیش‌بینی کرده بود که اپل در سال ۲۰۱۵ خواهد توانست ۲۶ میلیون قطعه از این ساعت هوشمند خود به فروش برساند.

پیش بینی ها در مورد اپل اپ بسیار خوشایند بوده و خبر از رضایتمندی خریداران این محصول می دهد.

اشتراک گذاری