امروز:10 اردیبهشت 1403

همراه اول بسته های نوترینو را با نام آلفا و آلفا+ معرفی کرد + روش فعال کردن بسته های نوترینو

همراه اول بالاخره بعد از چندین ماه بسته های نوترینو را معرفی کرد. در سال گذشته اوپراتور های همراه اول و ایرانسل مجوز اینترنت نسل سوم و چهارم را دریافت کردند. ایرانسل زودتر از همراه اول دست به کار شد و بسته های خود را زود تر معرفی کرد. همراه اول هم با کمی تاخیر بسته های اینترنت 3G خود را معرفی کرد. با آریامونز و معرفی بسته های آلفا و آلفا+ همراه اول همراه باشید.

همراه اول سرویس های اینترنت خود به دو صورت اینترنت پایه با نام آلفا و اینترنت با سرعت بیشتر با نام آلفا+ معرفی کرد. سرویس های آلفا تا ۱۹۶Kbps پشتیبانی سرعت می دهند. برای این که بیشتر با این عدد عجین شوید باید بدانید که برای به دست آوردن سرعت به کیلوبایت باید این عدد را بر 8 تقسیم کنید که عدد 24.5 را به دست می دهد. این عدد واقعا پایین تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید. اما  قیمت بسته های آلفا همانند گذشته بوده و قیمت آن ها هیچ تغییر نکرده است.

mci notrino-base

اما سرعت بسته های آلفا+ قابل قبول بوده و تا سرعت 8 مگابیت بر ثانیه پاسخ گو هستند که عددی برابر 1 مگابایت بر ثانیه را برای شما به ارمغان می آورد. بسته های آلفا+ با روش دریافت این بسته های در زیر آمده است:

mci-notrino

برای فعال سازی هر بسته کافی است کد رو به روی بسته را شماره گیری کنید.