امروز:16 اردیبهشت 1403

اچ تی سی آپدیت اندروید 5 برای اچ تی سی وان مینی 2 را لغو کرد

در ماه اکتبر سال 2014 اچ تی سی عرضه ی آپدیت اندروید لالی پاپ یا اندروید 5 را برای اچ تی سی وان مینی 2 تایید کرده بود اما خبر های جدید پس از گذشت چند ماه کاملا ان تایید را زیر سوال برده و حرف های متناقضی به شمار می رود. اچ تی سی اعلام کرده است که آپدیت برای این تلفن یعنی اچ تی سی وان مینی 2 لغو می شود. با آریامونز همراه باشید.

اگر شما از کاربران اچ تی سی وان مینی 2 هستید شاید بسیار از این خبر ناراحت باشید. اما دلیل چیست؟ چرا اچ تی سی اپدیت جدید را ارائه نمی کند. جواب این سوال در توییتی که برای لغو این آپدیت ارسال شد دیده می شود. در توییتی که دیشی منتشر شد اچ تی سی از این که با این اندروید بر روی گوشی خود احساس خوبی نخواهید داشت و این اندروید 5 برای این گوشی بهینه نیست اپدیت اندروید 5 را برای این گوشی لغو کرد.

این حرف در یک سوال در توییتر گفته شده است و این شرکت گفته است که اندروید 5 آبنبات‌چوبی برای تلفن وان مینی 2 بهینه نیست و این تلفن به خوبی نمی‌تواند از پس این نسخه بر بیاید. پس این تلفن قادر به دریافت این آپدیت نمی‌باشد.

@EdoardoBerti ما مشخص کردیم که آبنبات‌چوبی بر روی وان مینی 2 نمی‌تواند تجربه خوبی را میسر سازد؛ این آپدیت برای دریافت برنامه‌ریزی نشده است. /(HTC (@htc آوریل 27, 2015