امروز:21 اردیبهشت 1403

Vivo X5 Pro گوشی با دوربین سلفی 32 مگاپیکسل و صفحه ی 6 اینچی

vivo یکی از کمپانی های چینی است که به سوی صنعت گوشی های هوشمند روی آورده است. Vivo در گذشته گوشی Vivo X5 Max را معرفی کرده بود که با ضخامت 4.8 میلیمتر نازکترین گوشی دنیا را به نام خود ثبت کرد. اما این کمپانی هنوز راه زیادی در جلوی خود می بیند و قرار است گوشی جدید Vivo X5 pro را معرفی کند. گفته می شود که این گوشی به دوربین سلفی 32 مگابایت مجهز است. با آریامونز همراه باشید.

Vivo X5 Pro گوشی جدیدی است که قرار است Vivo از آن پرده بردارد.  گوشی  Vivo X5 Pro بر اساس گفته ها قرار است به دوربی 32 مگاپیکسلی سلفی مجهز شود اما این امر بر روی کاغذ بوده و از نظر عملی بسیار دشوار است و تا حدودی غیر ممکن. اما به نظر می رسد که این روند یک روند تبلیغاتی باشد و Vivo برای افزایش کیفیت تصاویر و افزایش پیکسل از روش نرم افزاری استفاده کند. این روش در گذشته نیز مورد استفاده یVivo قرار گرفته است. به هر حال به نظر می رسد که بر روی این گوشی از یک دوربین واقعی 8 یا 13 مگاپیکسلی استفاده شود.

اسم روشی که به صورت نرم افزاری کیفت تصاویر افزایش می یابد Interpolation می باشد. در این روش در یک لحظه دوربین چند عکس گرفته و آن تصاویر را به هم ترکیب کرده و با روش های نرم افزاری کیفیت افزایش می یابد.

گوشی Vivo X5 Pro یک گوشی 6 اینچی خواهد بود و از رم 3 گیگابایتی بهره خواهد برد. پردازنده ی این گوشی نیز از شرکت کوآلکام بهره برده است و اسنپدراگون 615 در قلب تپنده ی این گوشی جای دارد. این پردازنده از معماری 64 بیتی بهره می برد. باتری این گوشی نیز یک باتری 3500 میلی امپر ساعتی خواهد بود. زمان رونمایی Vivo X5 Pro تاریخ 6 یا 7 می یعنی هفته ی اینده خواهد بود.