امروز:10 اردیبهشت 1403

گلکسی اس 6 اج در ابتدا با محدودیت عرضه می شود

سامسونگ فروش گلکسی اس 6 را از دیروز در بیش از 20 کشور جهان شروع کرده است و در تاریخ 2 و 3 اردیبهست نیز فروش این گوشی به طور رسمی و با اهدای هدیه در ایران آغاز خواهد شد. اما با توجه به علاقه ی وافر کاربران به گلکسی اس 6 اج این شرکت اعلام کرده است که گلکسی اس 6 اج با محدودیت عرضه خواهد شد. با آریامونز همراه باشید.

گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج از 2 و 3 اردیبهشت در ایران به فروش می رسد. گلکسی اس 6 اج دارای طراحی خمیده در گوشه های خود است و نظر بسیاری از علاقه مندان را به خود جلب کرده است. سامسونگ اعلام کرده است که عرضه این گوشی در اوایل محدود خواهد بود. دلیل این موضوع را جی کی شین اینگونه بیان می کند که مشکل اصلی ساخت نمایشگر های خمیده است و چون این نمایشگر های پایه ی ساخت گلکسی اس 6 اج می باشد و چون این نمایشگر های دارای پروسه ی ساخت زمانبر است در ساخت گلکسی اس 6 اج با کمی مشکل رو به رو هستیم و نمی توانیم به سرعت پاسخگوی نیاز کاربران باشیم.

جی کیم شین در ادامه نیز درباره ی گوشی جدید سامسونگ اینگونه بیان کرد:

سعی کردیم قابلیت‌هایی که مشتریان بطور روزمره با آنها سروکار دارند، کارآمدتر از قبل شوند. از طرفی بجای این که به فکر بهتر بودن از رقبای خود باشیم ، سعی کردیم تا ویژگی‌های پرکاربرد را در این گوشی‌ها قرار دهیم.

باید صبر کنیم و ببینیم که گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج رکورد فروش سامسونگ را خواهند شکست یا خیر؟