امروز:29 فروردین 1403

گوشی اچ تی سی وان ام 9 پلاس معرفی شد؛سنسور اثر انگشت ، صفحه نمایش 5.2 و دکمه ی هوم

اچ تی سی ام 9 پلاس بسیاری را منتظر خود گذاشت و بالاخره اچ تی سی این گوشی را معرفی کرد. در گذشته خبر های زیادی پیرامون این گوشی به بیرون درز کرده بود اما اینک دیگر به انتها ی شایعات اچ تی سی ام 9 پلاس رسیده ایم. این گوشی در بیجینگ معرفی شد. با آریامونز همراه باشید تا آخرین ویژگی های این گوشی را بدانید.

ابتدا خبر بد را درباره ی این گوشی که منتظر آن بودید می دهم و آن این است که در حال حاضر این گوشی فقط در چین عرضه می شود. این گوشی در شهر بیجینگ چین معرفی شد و اچ تی سی بازار هدف این گوشی را کشور چین اعلام کرده است. البته باید بیشتر این موضوع را بررسی کرد که چرا اچ تی سی وان ام 9 پلاس فقط در چین عرضه می شود اما این نکته مهم است که چین بازار بسیار بزرگی است .

این دستگاه با نام M9 plus معرفی شد و مانند +E9 شاهد علامت به مثبت نیستیم. اچ تی سی ام 9 پلاس اچ تی سی با اندروید 5 و رابط کاربری سنس جدید اچ تی سی مخصوص چین عرضه شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی است و کیفیت آن QHD است و نوع نمایشگر استفاده شده LCD می باشد. اچ تی سی در این گوشی از یک پردازنده ی مدیا تک هشت هسته ای با فرکانس 2.2 گیگا هرتز استفاده کرده است و نوع این پردازنده MT6795T می باشد. رم این گوشی همانند بردار کوچک تر خود اچ تی سی ام 9 یک رم 3 گیگابایتی است و دوربین آن نیز مانند اچ تی سی ام 9 دوربین 20 مگاپیکسلی و یک دوربین 4 مگاپیکسل با تکنولوژی اولترا پیکسل است. باتری این گوشی 2840 میلی آمپر ساعت می باشد. حافظه ی داخلی اچ تی سی ام 9 پلاس یک حافظه ی 32 گیگابایتی است.

اچ تی سی ام 9 پلاس معرفی شده همانند شایعات به سنسور اثر انگشت نیز مجهز است.

در انتها امیدواریم که این گوشی به صورت جهانی نیز عرضه شود.