امروز:15 اردیبهشت 1403

تصاویر جدید از ال‌جی G4 در قاب‌های محافظ شرکت Spigen

این روزها بازار اخبار ال‌جی G4 داغ است و هر روز اطلاعات و تصاویر بیشتری از این گوشی منتشر می‌شوند، امروز نیز Spigen تصاویری از قاب‌های مخصوص G4 را بر روی سایت خود قرار داد. البته پیش از این همتصاویری از G4 در قاب‌های تولیدی شرکت Versus منتشر شده بودند و حالا با توجه به اطلاعات لو رفته از این گوشی، تقریبا همه چیز در مورد آن را می‌دانیم.
با نگاه کردن به تصاویر و رندرهای منتشر شده از G4 طراحی زیبا و خاص این گوشی کاملا به چشم می‌آید. با بررسی تصاویر منتشر شده می‌توان به محل قرار گیری و نوع طراحی دوربین سلفی، دکمه‌های پاور و تنظیم صدا، فلاش LED و فوکوس لیزری دوربین اصلی که در میان حلقه دایره‌ای قرار گرفته و بدنه منحنی این گوشی که شمایلی مانند ال‌جی جی فلکس 2 به G4 می‌دهد را مشاهده کرد.

 

 

G4_Spigen

 

 

G4_Spigen

 

 

G4_Spigen

 

 

G4_Spigen

 

 

G4_Spigen

 

 

G4_Spigen

 

 

شایعات موجود خبر از حضور یک صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل، چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 808، سه گیگابایت رم و دوربین اصلی۱۶ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسل دوربین مکالمه‌ی ویدئویی در G4 می‌دهند.

ال‌جی G4 در ۲۸ آوریل در مراسمی که ال‌جی به همین منظور تدارک دیده است معرفی خواهد شد.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.