امروز:9 اردیبهشت 1403

هوآوی گوشی P8 پلاتینیوم را در کنار P8 معرفی خواهد کرد

هوآوی پرچم دار خود را به زودی در مراسم 26 فروردین خود در لندن معرفی می کند. در گذشته تصاویری از این گوشی منتشر شد همچنین در شایعات گفته شد که هوآوی از نسل جدید پردازنده ی kirin یعنی kirin 935 استفاده خواهد کرد. خبر های جدیدی از نسخه ی دیگر این گوشی به گوش می رسد. این نسخه نسخه ی پلاتینیوم نام دارد. با آریامونز همراه باشید.

هوآوی به زودی گوشی پی 8 خود را معرفی می کند. این گوشی که چند روز پیش تاییدیه کشور چین را نیز دریافت کرد ورژن دیگری نیز در کنار خود می بیند و آن پی 8 پلاتینیوم است. این گوشی که به گفته ی منابع از شیشه ی سافایر در آن استفاده شده است و قاب پشت آن نیز طلا می باشد که به احتمال زیاد رنگ و لعاب طلا گونه خواهد داشت.

در مورد این نوع عرضه باید بدانید که هوآوی در گذشته نیز در کنار اسند پی 7 گوشی سافایر این مدل را زد اما ان را معرفی نکرد. باید به نظاره بنشینیم و ببینیم که اسند پی 8 پلاتینیوم معرفی خواهد شد یا خیر.

از نظر سخت افزار داخلی نیز این گوشی همانند گوشی پی 8 خواهد بود. انچه از گوشی Huawei P8 می دانیم صفحه نمایش 5.2 اینچی این گوشی است . همچنین رزولوشن آن 1080 در 1920 پیکسل می باشد و رم آن نیز یک رم 3 گیگابایتی خواهد بود. پردازنده ی آن نیز kirin 930 یا kirin 935 خواهد بود که ساخته ی شرکت هوآوی است.

در شایعات گوشی پلاتینیوم پی 8 با قیمت 810 دلار دیده می شود. با آریامونز همراه باشید.