امروز:6 اردیبهشت 1403

فبلت K3 Note لنوو معرفی شد؛ قدرت خوب و قیمت مناسب

شرکت ها در سال اخیر از فبلت های خود با نام نوت رونمایی کرده اند. یکی از شرکت هایی که باید به این لیست اضافه کنیم شرکت لنوو است که امروز از محصول جدید خود با نام K3 Note پرده برداشت. کمپانی چینی لنوو این محصول را صرفا برای رقابت با شیائومی و میزو تولید کرده است. باید دید که این فبلت جدید  که نمونه ی جدیدی از گوشی K3 لنوو است آیا جایگاه خود را با قدرت خوب و قیمت مناسب پیدا می کند. با اریامونز همراه باشید.

لنوو از فبلت با قدرت مناسب خود با نام K3 Note رونمایی کرد. این فبلت مشخصات خوبی دارد. این فبلت دارای صفحه 5.5 اینچی است و با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰عرضه شده است. این فبلت در دل خود پردازنده ی 1.7 گیگاهرتزی و رم 2 گیگی را جای داده است. پردازنده ی آن مدیا تک MT6752 ویک پردازنده ی  هشت هسته ای و با معماری 64 بیتی است. دوربین این فبلت یک دوربین 13 مگاپیکسلی و با فلش ال ای دی بوده و در جلوی ان نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

لنوو در این فبلت از یک باتری 3000 میلی امپر ساعتی استفاده کرده است و این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. یک سیم کارت از 3G و LTE پشتیبانی می کند و سیم کارت دیگر از 2G پشتیبانی می کند. لنوو قیمت این فبلت را 145 دلار اعلام کرده است.

Lenovo-K3-Note_2 Lenovo-K3-Note_3 Lenovo-K3-Note_4