امروز:6 اردیبهشت 1403

مونزاپ: ردیابی گوشی‌های گم شده با Phound کسپرسکی

امنیتی کسپرسکی، آماری دارد که میگوید در دنیا به طور میانگین از میان هر بیست نفر، یک نفر موبایل خود را به دلیل حواس پرتی یا سرقت از دست می‌دهد و حتی در برخی کشورها این نسبت به یک نفر از هر شش نفر هم می رسد. برای حل این مشکل کسپرسکی اپلیکیشن رایگان Phound را برای دستگاه‌های اندرویدی طراحی کرده است.

 

با استفاده از Phound می‌توان از اطلاعات موجود در گجت‌ محافظت کرد و این اپلیکیشن امکان ردیابی سریع، قفل کردن دستگاه از راه دور را به کاربران اندروید می‌دهد.

 

 

Kas-1

 

همچنین Phound این امکان را به کاربران خود می‌دهد که با استفاده از وبسایت MyKaspersky بتوانند از طریق اینترنت موبایل خود را از راه دور کنتل کنند و امکان پاک کردن کلیه اطلاعات موجود در دستگاه، چه در حافظه داخلی و چه SD از طریق این وبسایت وجود دارد و اگر موبایل را در گوشه و کنار خانه گم شده باشد با فعال سازی یک زنگ هشدار از طریق این وبسایت می‌توان موبایل را پیدا کرد. همچنین Phound امکان روشن کردن دوربین جلوی موبایل را به کاربر می‌دهد. بنابراین با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان از چهره سارق موبایل عکس برداری کند.

Phound هم اکنون به صورت رایگان از طریق گوگل پلی قابل دانلود است.

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.