امروز:30 فروردین 1403

چگونه در گلکسی نوت 5 اسکرین شات اسکرولی بگیریم؟

یکی از مشکلات اندروید در گرفتن اسکرین شات وجود داشته است. اگر شما قصد گرفتن یک اسکرین شات از صفحه ی مقاله ی سایت آریامونز را داشته باشید حتما می دانید که آن چه در اسکرین شات خواهید دید یک قسمت از مقاله خواهد بود. اما سامسونگ در گلکسی نوت 5 خود قابلیتی را قرار داده است که شما می توانید از از کل صفحه به صورت اسکرولی اسکرین شات بگیرید. ما در این آموزش قصد داریم روش گرفتن اسکرین شات اسکرولی در نوت 5 را با شما آموزش دهیم. با آریامونز همراه باشید.

  1. برای گرفتن اسکرین شات اسکرولی گام های زیر را دنبال کنید:
  2. به صفحه ی وب مورد نظر که می خواهید اسکرین شات اسکرولی بگیرید بروید.
  3. قلم اس پن گوشی خود را از گلکسی نوت 5 در آورید.
  4. قلم خود را بر روی صفحه قرار دهید تا Air Command اجرا شود. سپس بر روی screen write بزنید.
  5. بعد از این بخش صفحه نمایش یک فلش خواهد زد تا شما متوجه شروع اسکرین شات باشید سپس بر روی Scroll capture در گوشه ی سمت چپ پایین نمایشگر کلید کنید.(با کلیک بر روی  این گزینه صفحه کمی به پایین اسکرول خواهد شد)
  6. شما می توانید میزان اسکرول را با کلیک بر روی Capture more  ادامه دهید و هر زمان که کار شما پایان یافت می توانید بر روی Done  کلیک کنید. سپس می توانید اسکرین شات خود را در گالری سیو کنید و یا آن را به اشتراک بگذارید.

به همین سادگی شما با گلکسی نوت 5 خود یک اسکرین شات اسکرولی تهیه کرده اید. شما می توانید ترفند ها و آموزش های گلکسی نوت 5 را از اینجا دریافت کنید. با آریامونز همراه باشید.