امروز:10 فروردین 1403

آموزش درخواست یک سایت دسکتاپی در Safari برای iOS 9

یکی از ویژگی های دوست داشتنی گوشی اپل، بروزر آن یعنی Safari می باشد. این مرورگر در عین سادگی قدرت و سرعت بالایی را برای کاربر به ارمغان می آورد. اما این مرورگر بعد از iOS 7 تغییرات ظاهری زیادی را به خود دید. یکی از این تغییرات پنهان شدن بسیاری از امکانات آن رد زیر لایه های مرورگر شد. البته این کار کارایی و زیبایی این مرورگر با بیشتر کرده است اما باید روش های استفاده از آن را قبل از استفاده بیاموزید. به زودی iOS 9 بر روی گوشی های آیفون در دسترس قرار خواهد گرفت و در این نسخه از iOS اپل برای سافاری و درخواست سایت به عنوان پی سی روش جدیدی را به کار برده است. با آریامونز همراه باشید.

بسیاری از سایت های  امروزه برای نسخه ی موبایل با نسخه ی دسکتاپ طراحی متفاوتی دارند. اما در بعضی از مواد امکاناتی از نسخه ی دسکتاپ کم می شود شما به نسخه ی اصلی نیاز پیدا خواهید کرد. برای این کار مرورگر های مختلف امکان Request a desktop site  را در نظر گرفته اند.

در نسخه ی iOS 8  برای درخواست یک سایت دسکتاپی می توانستید به سایت مراجعه کنید و بر روی  نوار ادرس کلیک کنید و سپس در صفحه جدید صفحه را به پایین کشید و گزینه ی Request a desktop site ظاهر می شود.

اما در  iOS 9 تغییر جدید به خود دیده است. شما برای در خواست Request a desktop site به راحتی ابتدا به سایت مورد نظر بروید. سپس بر روی کلیک رفرش کنار ادرس سایت چند ثانیه نگه دارید.

Tap-and-hold-refresh-button

 

ه همین راحتی دکمه ی Request desktop site ظاهر می شود.

 

 

Tap-and-hold-refresh-button (1)