امروز:28 فروردین 1403

آموزش استریم کردن بازی ایکس باکس وان بر روی ویندوز 10

یکی از ویژگی های بسیار مهم ویندوز 10 قابلیت استریم کردن ایکس باکس وان و بازی های آن بر روی ویندوز 10 بود. این ویژگی که در راستای یکپارچه سازی ویندوز 10 و ایکس باکس صورت گرفته است تجربه ی بسیار خوبی را به کاربر ارائه خواهد کرد. شما با این قابلیت می توانید ویندوز و ایکس باکس را یکی کرده و از طریق ویندوز 10 خود بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی بازی های ایکس باکس را انجام دهید و از لپ تاپ خود به عنوان مانیتور استفاده کنید. با آریامونز همراه باشید.

اجرای برنامه ایکس باکس در ویندوز 10

xbox-stream 1

ابتدا از ویندوز خود به اکانت ایکس باکس خود وارد شوید.برای این کار از ویندوز برنامه ی ایکس باکس را باز کنید و با اکانت لایو خود به این بخش وارد شوید. بعد از این بخش شما به راحتی می توانید به اکانت لایو خود دسترسی داشته باشید.

 

اتصال دسته ی بازی ایکس باکس به ویندوز 10

xbox-stream

شما برای بازی در ایکس باکس وان باید از دسته ی بازی ایکس باکس وان خود استفاده کنید. برای این کار یک سیم رابط بین دسته و کامپیوتر تهیه کنید. این سیم در بازار موجود است.

 

فعال کردن استریم ایکس باکس وان

حالا باید کنسول ایکس باکس وان را برای استریم آماده کنید. برای این کار ایکس باکس وان خود را روشن کنید و به بخش تنظیمات رفته و از بخش  Prefrences گزینه ی  other devices را فعال کنید.

 

اتصال ایکس باکس و ویندوز 10 به یک شبکه

حالا زمان اتصال کامپیوتر و ایکس باکس وان به یکدیگر است. برای این کار می توانید از یک روتر اینترنت استفاده کنید و یا از یک شبکه محلی که ساخته اید استفاده کنید. شما می توانید شبکه ی هات اسپات ویندوز 10 استفاده کنید. شما برای ایجاد هات اسپات در ویندوز 10 می توانید از این آموزش استفاده کنید.

 

شناساندن ایکس باکس به برنامه ی ایکس باکس ویندوز 10  و استریم

xbox-stream (2)

خب حالا شما باید ایکس باکس را به ویندوز خود بشناسانید. برای این کار به بخش ایکس باکس ویندوز خود رفته و دومین منو از پایین را انتخاب کنید تا ایکس باکس شما شناخته شود. سپس می توانید کنسول خود را در بخش کنسول های ویندوز بیابید.

xbox-stream (3)

حالا شما می توانید با کلیک بر روی stream  ایکس باکس خود را استریم کنید و یا برای تست اتصال بر روی test streaming کلیک کنید.