امروز:9 فروردین 1403

غیرفعال کردن اعلان‌های شناور اندروید با HeadsOFF

اعلان هایی (نوتیفیکیشن‌ها) در سیستم عامل اندروید به صورت شناور نمایش داده می شود که معمولا برای کاربران ناخوشایند است برای خلاصی از این اعلان ها وطریقه نمایش آنها اپلیکیشنی به نام HeadsOff وجود دارد که در اندروید 5 یعنی نسخه لالی پاپ می توان استفاده کرد.با آریامونز همراه باشید….

این اعلان ها ابتدا جالب و دوست داشتنی به نظر می آیند ولی بتدریج باعث جلوگیری از حفظ حریم شخصی کاربر می شود و حتی اعلان های برنامه هایی که قفل گذاری شده اند در هر زمانی بر روی صفحه نمایش داده می شوند برای مثال پیام هایی که دریافت می شوند به همراه فرستنده انها بدون آنکه بخواهیم در صفحه نمایش داده می شوند.اپلیکیشن HeadsOff می تواند کاربر را از شر این اعلان های آزار دهنده خلاص کند.
پس از نصب برنامه لیستی از اپلیکیشن های گوشی همراه نمایش داده می شود و با انتخاب هر کدام می توان پیام های شناور آن برنامه را غیر فعال کرد و دیگر با خیال راحت می توان گوشی همراه خود را در دسترس دیگران قرار دهید بدون آنکه نگران افشای اطلاعات خود و یا گفتگوهایتان باشید.
با نصب  HeadsOff و غیر فعال کردن اعلان های شناور برنامه ها در اندروید لالی پاپ این ویژگی را برای کاربرانی که از وجود آن ناراضی هستند حذف خواهد شد.

 

اشتراک گذاری

لیسانس نرم افزار کامپیوتر علاقمند به تمام زمینه های تکنولوژی و برنامه نویسی