امروز:9 فروردین 1403

زن‎فون 2 دلوکس ورژن ویژه با حافظه داخلی 256 گیگابایت معرفی شد

در روز جمعه در برزیل ورژن ویژه ای از زن‎فون 2 دلوکس معرفی شد. آیا یک حافظه ی داخلی 256 گیگابایت برای گوشی ما کافی است؟ ایسوس به تازگی و در روز جمعه ورژن جدید از زن‎فون 2 دلوکس خود را معرفی کرد. این ورژن ویژه ی زن‎فون 2 دلوکس به حافظه ی 256 گیگابایتی مجهز است و این چیزی است که واقعا برای یک گوشی بسیار زیاد است و این گوشی را می توان شروعی تازه برای دنیای گوشی های هوشمند دانست. با آریامونز همراه باشید.

گوشی ویژه ی زن‎فون 2 دلوکس با حافظه ی 256 گیگابایت اینک معرفی شده است تا کلکسیون گوشی های زن فون تکمیل شود. برای شرح مشخصات ابتدا همانطور که می دانید یک گوشی با حافظه ی داخلی 256 گیگابایت می باشد. در کنار این حافظه ی داخلی فوق العاده از رم 4 گیگابایت نیز استفاده شده است. پردازنده ی گوشی های زن فون از سری اتم اینتل می باشد. پردازنده ی این گوشی نیز از همین سری است و  Intel Atom Z3580 می باشد. این پردازنده 8 هسته ای بوده و فرکانس کاری آن 2.5 گیگاهرتز می باشد.همچنین در کنار این پردازنده ، پردازنده ی گرافیکی  PowerVR G6430 استفاده شده است. صفحه نمایش این گوشی یک صفحه نمایش 5.5 اینچی است و رزولوشن آن 1080x 1920 می باشد. البته نکته ی جالب این است این گوشی با این حافظه ی داخلی قدرتمند به اسلات کارت حافظه نیز مجهز است و شما می توانید تا 128 گیگابایت به حافظه ی این گوشی با کارت حافظه جانبی بیافزایید.

 

دوربین های این دو گوشی نیز مانند مدل های قبلی است. دوربین اصلی این گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن یک دوربین 5 مگاپیکسلی است.
این گوشی ماه آینده در برزیل در دسترس قرار خواهد گرفت. باید منتظر بود و یدید که آیا این گوشی برای سایر نقاط جهان نیز عرضه خواهد شد یا خیر.