امروز:6 اردیبهشت 1403

رندرهای اپل واچ پرو و ​​قاب های لو رفته صفحه نمایش بزرگتر و دکمه جدید را نشان می دهد

همانطور که انتظار می رفت، با نزدیک شدن به رویداد “فار اوت” آیفون 14 در روز چهارشنبه، افشای اطلاعات اپل به شدت در حال انتشار است. امروز، به لطف رندرهای 91mobiles، نزدیکترین نگاه خود را به Apple Watch Pro داشته ایم. معمولاً اکثر نشت‌ها از «منابع صنعتی» ناشناخته را با دوز سالم نمک درمان می‌کنیم، اما به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، رندرها «واقعاً» هستند. و در بیشتر موارد، همه آن چیزی است که ما انتظار داشتیم. همانطور که گزارش‌های قبلی گورمن نشان می‌دادند، صفحه نمایش بزرگ‌تری وجود دارد، و همچنین یک تحول جزئی در طراحی اپل واچ سری 7 وجود دارد. (با عرض پوزش، طرفداران لبه تخت.)

با دقت نگاه کنید و متوجه یک دکمه اضافی در طرف مقابل تاج دیجیتال و دکمه چندوظیفه ای (مقاوم) خواهید شد. هم 91mobile و هم Gurman حدس می‌زنند که می‌تواند قابل برنامه‌ریزی باشد و به شما این امکان را می‌دهد تا یک برنامه یا تمرین خاص را بدون برخورد با صفحه لمسی راه‌اندازی کنید. افشای کیس از Sonny Dickson و DuanRui (از طریق The Verge و Weibo) همچنین به صفحه نمایش بزرگتر و دکمه اضافی اشاره دارد.

اپل واچ پرو احتمالاً طرفداران ورزش های افراطی را هدف قرار خواهد داد – آن دسته از افرادی که بدشان نمی آید نزدیک به 1000 دلار برای ساعت های هوشمند گران قیمت گارمین هزینه کنند. اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، اما فراموش نکنید که همیشه مدل های رده بالای اپل واچ وجود داشته اند که برای کیف پول های فانی در نظر گرفته نشده اند. مجموعه فعلی هرمس سری 7 تا سقف 1759 دلار قیمت دارد. بنابراین با این شرایط، شاید یک اپل واچ پرو 1000 دلاری چندان دیوانه به نظر نرسد؟ (نه، هنوز هم دیوانه است.)

اشتراک گذاری