امروز:4 اردیبهشت 1403

اپل ممکن است در حال توسعه نمایشگر هوشمند باشد

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل می تواند ظرف دو سال آینده خط تولید خانه های هوشمند خود را به میزان قابل توجهی گسترش دهد. در آخرین خبرنامه Power On خود، Gurman گزارش می دهد که این شرکت “حداقل چهار دستگاه خانه هوشمند جدید در آزمایشگاه های خود دارد.”

در این لیست، مدل جدید هوم پاد Gurman برای اولین بار در ژوئن در مورد آن نوشت، علاوه بر یک HomePod مینی تازه شده. ظاهراً مدل اول شبیه مدل اصلی 2018 خواهد بود. اپل در سال 2021 بدون اعلام جایگزینی مستقیم، هوم پاد را متوقف کرد. دو دستگاه دیگر محصولات کاملاً جدیدی را برای این شرکت نشان می دهند.

به گفته گورمن، یکی از لوازم جانبی آشپزخانه است که آی پد را با بلندگو ترکیب می کند. در همین حال، ظاهراً دیگری عملکرد یک تلویزیون اپل، دوربین و هوم پاد را در یک دستگاه اتاق نشیمن گرد هم آورده است. او می‌گوید اپل می‌تواند یکی از این دو محصول را تا پایان سال آینده یا اوایل سال 2024 عرضه کند، اما هشدار می‌دهد که «همه مردم روشنایی روز را نخواهند دید».

یک دستگاه آشپزخانه باعث می شود اپل رقابت نزدیک تری با آمازون و گوگل داشته باشد. این دو به لطف نسخه‌هایی مانند Nest Hub و Echo Show 15 بیشترین ارتباط را با دسته نمایشگرهای هوشمند دارند. جالب است ببینیم اپل فکر می‌کند چه چیزی می‌تواند در این زمینه به ارمغان بیاورد زیرا اکثر نمایشگرهای هوشمند ضروری به نظر نمی‌رسند.

اشتراک گذاری