امروز:31 فروردین 1403

12 درصد از کاربران اپل دستگاه های خود را به iOS 9 آپدیت کرده اند

اپل دو شب پیش آپدیت آی او اس 9 خود را روانه ی دستگاه های ساخت این شرکت کرد. با گذشته حدود 24 ساعت حدود 12 درصد از کاربران اپل به این نسخه مهاجرت کرده اند. یکی از مزیت هایی که آپدیت آی او اس 9 برای کاربران داشت حجم بسیار کم آن بود. در اپدیت آی او اس 8 حدود 5 گیگابایت حجم خالی نیاز بود اما در این آپدیت فقط 1.3 گیگابایت کفایت می کرد. البته شاید دلیل را باید از تغییرات کم آی او اس 9 جویا شد. این آی او اس نسبت به سیستم های قبلی اپل تغییرات بسیار کمی داشت و تغییرات به وجود آمده نیز بنیادی نبودند. با آریامونز همراه باشید.

یکی از مزیت های آیفون و وسایل اپلی آپدیت بسیار منظم و پشتیبانی قوی این کمپانی است. این کمپانی آپدیت ها منظمی را برای وسایل خود عرضه می کند و پشتبانی امنیتی و نرم افزار بسیار خوبی را دارد. اما این مورد یکی از ضعف های سیستم عامل رقیب این کمپانی یعنی اندروید می باشد. گوشی های پرچم دار اندرویدی آپدیت هایی را دریافت می کنند اما زمان آن ها خیلی دیر تر از عرضه ی نسخه ی اصلی می باشد.

به هر عنوان فقط با گذشت چندین ساعت 12 درصد به آی او اس جدید مهاجرت کرده اند که آمار بسیار خوبی برای اپل است. این آمار برای اندروید به همین میزان یعنی 12 درصد حدود چند ماه طول بوده است.

نظر شما در مورد آی او اس 9 چیست؟ آیا عرم باتری و تجربه کاربری خوبی را به همراه داشته است؟