امروز:9 فروردین 1403

بهترین قاب ها و کیس های آیفون 6 اس با باتری اضافه

گوشی های رده بالای بازار بسیار مورد توجه سازندگان وسایل جانبی هستند. مخصوصا زمانی که کار به اپل می رسد، این کمپانی ها تمام سعی خود را برای عرضه ی بهترین لوزام جانبی انجام می دهند. یکی از بخش های بسیار مهم برای یک موبایل کیس آن می باشد. کیس ها در زمنیه های مختلفی وجود دارند. بسیاری برای حفظ دستگاه در برابر ضربات ساخته شده اند اما اگر شما از برچسب های ضد ضربه استفاده کنید نیاز به آن ها را اساسی نمی شمارید اما ممکن است به یک چیز دیگر بسیار نیاز داشته باشید. اون ویژگی یکی از مهمترین ویژگی های وسایل دیجیتال این روز ها می باشد. مخصوصا زمانی که یک گوشی همیشه همراه شماست. ان ویژگی چیزی جز عمر باتری و مقدار ظرفیت باتری نمی باشد. ما امروز در آریامونز قصد داریم چند کیس با باتری اضافه را برای آیفون 6 اس معرفی کنیم. با آریامونز همراه باشید

کیس Alpatronix BX140

ظرفیت باتری: 3100 میلی آمپر ساعت

این کیس به شما یک باتری اضافه با ظرفیت 3100 میلی آمپر را خواهد داد. همچنین به راحتی با آن با تمام امکانات و کلید های آیفون خود دسترسی خواهید داشت و همچنین قابل تبدیل به بامپر تنها نیز می باشد.

.

ZVOLTZ-ZT6-Series-Charging-Case-for-the-iPhone-6-and-6s-40 (1)

 

کیس I-Blason

ظرفیت باتری : 3200 میلی امپر ساعت

این یک کیس بسیار باریک بوده و به شما ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت را خواهد داد. این باتری مقدار استفاده از گوشی شما را به 3 روز در حالت عادی افزایش می دهد.

 

 

ZVOLTZ-ZT6-Series-Charging-Case-for-the-iPhone-6-and-6s-40 (2)

کیس ZVOLTZ ZT6

ظرفیت باتری: 3100 میلی آمپر ساعت

 

این کیس دارای باتری 3100 میلی آمپر ساعتی بوده و میزان عمر باتری شما را دو برابر می کند

 

 

 

 

 

 

 

ZVOLTZ-ZT6-Series-Charging-Case-for-the-iPhone-6-and-6s-40

کیس Mophie Juice Pack Air

ظرفیت باتری: 2750 میلی آمپر ساعت

 

این کیس به باتری با ظرفیت 2750 مجهز است و عمر باتری را در وبگردی تا 10 ساعت اضافه می کند. همچنین این کیس یک ضد ضربه ی خوب برای گوشی شما خواهد بود.

 

 

AriaMoons-Series-Charging-Case-for-the-iPhone-6-and-6s-40 (1)

کیس اسپیجن

ظرفیت باتری: 3100 میلی آمپر ساعت

 

اسپیجن در طراحی کیس های مختلف یکی از شرکت های معروف دنیا می باشد. این کیس نیز یک کیس باتری برای آیفون 6 اس می باشد که این کمپانی ساخته است. این کیس به یک باتری 3100 میلی آمپر ساعتی مجهز است.

AriaMoons-Series-Charging-Case-for-the-iPhone-6-and-6s-40