امروز:10 فروردین 1403

یکی از کارمندان اپل رم 2 گیگابایت آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را در ردیت تایید کرد

یکی از ویژگی های معرفی محصولات جدید اپل این است که این کمپانی به هیچ عنوان از مشخصات داخلی گوشی های خود مشخصات جزئی ارائه نمی دهد. برای مثال برای معرفی آیفون 6 اس این کمپانی فقط از سریع تر بودن چیپست جدید خبر داد و گفت در حالت کلی این چیپست 70 درصد از چیپست قبلی یعنی A8 سریع تر است اما این که چند هسته دارد و یا این که فرکانس کاری آن چقدر است را بیان نکرد. یکی از موارد دیگری که در مورد آیفون 6 اس مجهول است رم آن می باشد. اپل هیچ اشاره ای به مقدار رم این گوشی نکرد. حالا یکی از کاربران ردیت در این شبکه وجود رم 2 گیگابایت را تایید کرده است. بر اساس گزارش ها این فرد یکی از کارمندان اپل می باشد. با آریامونز همراه باشید.

امروز در مطلبی از ظرفیت باتری آیفون 6 اس صحبت کردیم. همانطور که گفته شد این ویژگی هم از ویژگی هایی است که اپل به آن اشاره نکرد. دلیل آن هم شاید این باشد که اپل گوشی های خود را انحصاری می داند و دلیلی برای ارائه جزئیات نمی داند و به صورت کلی برای عام مردم میزان سرعت را توضیح می دهد. اما بسیاری خواهان ویژگی های بیشتر این گوشی هستند. در گذشته بسیار از خبر ها از دو برابر شدن رم خبر می داد.

اینک خبر ها از تایید این رم خبر می دهد. یکی از کاربران ردیت که خود را یکی از کارکنان اپل معرفی کرده است ، مقدار رم 2 را تایید کرده است. او این میازت رم را در یک پی دی اف در آیفون 6 اس دیده است اما نتوانسته است از این پی دی اف اسکرین شات بگیرد. دلیل وی نیز کارمند اپل بودن گفته شده است.

باید صبر کرد و دید ینچمارک آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس چه چیزی را به ما نشان خواهد داد/